Rabobank – Adviseur Klantenservice Bedrijven

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

30 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Dat betekent dat we samen met jou focussen op het vinden van de baan die bij jouw kwaliteiten, competenties, affiniteit en zoekprofiel past. We kijken daarbij ook wat de kansen zijn op de arbeidsmarkt en informeren je daar uitgebreid over. Dat doen we om ervoor te zorgen dat de energie die je erin stopt ook wordt beloond met resultaat. Het doel is om je te helpen in de door jou gekozen richting en je straks te kunnen feliciteren met je nieuwe baan.

Rabobank – Adviseur Klantenservice Bedrijven (Amsterdam)

Locatie: Amsterdam

Rabobank Klantenservice zoekt adviseurs Bedrijven!

Stel je eens voor…
Stel je eens voor … dat jij ervoor zorgt dat de zakelijke klanten van de Rabobank zich volledig kunnen richten op dat waar zij goed in zijn: ondernemen. Zij blij, jij blij!

Met jou erbij als Adviseur Klantenservice Bedrijven maken we dit samen mogelijk. Zeker als jij jouw expertise inbrengt waardoor de ondernemers zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken. Jij stelt de juiste vragen, geeft hét passende antwoord en dat allemaal op het gebied van betalen, sparen en verzekeren. Zo weten zakelijke klanten tot in detail hoe zij hun bankzaken moeten regelen.
Minimaal 24 tot 36 uur per week

Je gaat werken op basis van een min-max contract (24- 28 uur/ 28 – 32 uur/ 32 tot 36 uur) waarbij je ingeroosterd wordt tussen de min en de max uren van je contract. Via de roosterapp geef je je beschikbaarheid voor de komende 12 weken op. Uiterlijk 4 weken van te voren weet je jouw planning.
De locatie Amsterdam is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00-21.00 uur en op zaterdag van 9.00-17.30 uur.

Opleidingstraject
Onze opdrachtgever Rabobank is continu op zoek naar talent. Dit maakt dat zij voor starters een prachtig opleidingstraject hebben ontwikkeld, waarin jij je ontwikkelt tot adviseur Bedrijven. Gedurende een opleidingsperiode van 3 weken krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Deze opleiding vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 9.00-16.30 uur. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject.
In deze weken staat je groei en ontwikkeling centraal. Na deze weken ga je naar je een bankenteam. Ook in het bankenteam word je gefaciliteerd in je ontwikkeling als adviseur Rabo klantenservice Bedrijven. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid zodat jij kan uitgroeien tot een 9+ adviseur. Een mooie start van jouw loopbaan, pak jij deze kans?

Impact creëren
• Je maakt klanten blij! Wees hét visitekaartje van de Rabobank en beantwoord telefonisch vragen van zakelijke klanten.
• Je helpt klanten graag. Adviseer ondernemers als het gaat om betalen, sparen en verzekeren. Van bestuurswijzigingen doorvoeren en nieuwe betaalpassen aanvragen tot het opstellen van incasso contracten.
• Je signaleert kansen. Creëer mogelijkheden voor een nóg beter advies. Herken de vraag achter de vraag en durf dit met jouw gezonde dosis lef bespreekbaar te maken.
• Je werkt aan je eigen ontwikkeling. Blijf jezelf elke dag ontwikkelen door te doen en feedback te vragen. Blijf jouw vakmanschap en kennis doelgericht verbeteren met behulp van het uitgebreide aanbod van trainingen.

Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop er gewerkt word binnen de Rabobank. De diverse teams van adviseurs, specialisten en teamcoaches binnen de Rabobank Klantenservice, bundelen de krachten om klanten zelfverzekerd financiële keuzes te laten maken. Met jou erbij als Adviseur Klantenservice Bedrijven staat de teller van het team op twintig diverse collega’s, waaronder:
Jacqueline, Adviseur Bedrijven: ”Het is heel fijn als ik de klant een oplossing kan bieden. Als de klant met een tevreden gevoel ophangt, ben ik ook tevreden.