Werkzaamheden
- Je zorgt voor de eerste inventarisatie en uitwerking van de service & spare parts aanvragen die binnenkomen bij frontoffice.
- Je zoekt uit welke onderdelen de klant nodig heeft. Hierna zorg je ervoor dat deze onderdelen worden besteld bij onze leveranciers of geef je een orderpick opdracht aan het magazijn.
- Indien het een maakdeel betreft overleg je met leveranciers over prijs en levertijd.
- Indien nodig plan je samen met de Teamleider Voormontage de inzet van monteurs voor het voor-monteren van de onderdelen.
- Je draagt zorg over de verzending van de onderdelen en informeert de Service Coördinator zodat deze de klant op de hoogte kan stellen van de zending.
- Je bewaakt de voortgang van alle soorten aanvragen aan de hand van de planning en bij afwijkingen overleg je met de Service Coördinator.
- Je stelt overzichtelijke spare parts manuals en kits samen voor installatie, hierin wordt je ondersteund door de Technical Documentation Engineers.
- Je werkt en denkt mee aan de Academy. Deze wordt onder andere ingezet voor e-learning programma’s voor operators van de klant.
- Je stelt offertes en service contracten op.