Proces Coördinator Klantenservice
Functieomschrijving
Jobbing is in te zetten voor job marketing, job recruitment en employer branding. Breng wat jou uniek maakt van binnen naar buiten.
“De sociale data-analist die onze klantenservice verfrist
“Wie wij zijn
Kruitbosch is een familiebedrijf opgericht in 1955. Van de verkoop van Cortina en Alpina fietsen tot het zijn van een adviseur en leverancier van onderdelen voor de fietsspeciaalzaken bieden wij onze klant een compleet pakket. Vanuit onze kernwoorden betrokken, betrouwbaar en dynamisch, werken wij altijd aan het verbeteren van de kwaliteit van onze producten, diensten en onszelf. Hierin is de passie voor fietsen onze verbindende factor.
Wat ga je doen
Als proces coördinator analyseer jij het gehele verloop van onze klantenservice aan de hand van data. Je begint je werkdag standaard met het doornemen van de planning zodat je weet wie er komen en of er verder nog bijzonderheden zijn die invloed hebben op jouw werkzaamheden. Jij denkt altijd een stap vooruit. Zo ben je continu bezig met hoe je nog meer bruikbare data kunt verzamelen uit de systemen en wat we buiten het bestaande systeem eventueel nog meer nodig hebben voor het optimaliseren van de klantenservice.
Wij willen steeds verder door ontwikkelen en verbeteren. Daar hebben we jou bij nodig. Juist jij denkt verder zonder grenzen en helpt ons die continue professionalisering waar te maken. Je neemt bijvoorbeeld de lead in het uitzoeken welk nieuw planningssysteem er moet komen, om vervolgens het waarom, dan met voor- en nadelen goed te onderbouwen aan de manager klantenservice. Jij bent gebrand op iedere verbetering die er te maken valt en weet aan de hand van data en cijfers het team hierin mee te nemen. Van jou kunnen we op aan en naast het zijn van dé analist ben je ook een kei in communiceren. Zowel met je collega’s als met de consument.
We zien graag dat je je inzet om onze organisatie blij te maken, maar we zien net zo graag dat jíj met een blij gezicht op je werk zit. Wij doen dat door veel te investeren in jou als collega. Van het bieden van de mogelijkheid mee te doen aan een persoonlijk ontwikkelingsproject, tot een gezellig potje tafelvoetbal in de kantine en een actieve PV die jou met regelmaat van een leuk presentje voorziet.
Past dit bij jou? En heb je verder:
- Een HBO opleiding op zak en ervaring met werken op een klantenservice
- Een hoge hoed waaruit jij je goede en bruikbare ideeën haalt
- Geen rem als het gaat om bijdragen aan het continu verbeteren van onze service en kwaliteit
- Liefde voor cijfers en voor mooie fietsen