Parttime webservice medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Parttime webservice medewerker

24 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

“Wie heb ik aan de lijn, hallo? Hallo?” In de meeste gevallen een klant die een vraag heeft. Bijvoorbeeld over zijn bestelling, reparaties en voorraden. Overigens komen die vragen ook per mail, chat of social media.

De voordelen

  • Een bruto uurloon van minimaal € 9,44
  • Niks geen uitzendbureau, maar direct een contract bij ons met daarna een verlenging of vast contract.
  • Parttime werken én doorgroeimogelijkheden. Bijvoorbeeld in mail, Messenger, social media, maar ook tot senior agent, supervisor, trafficer of trainer.
  • Wil je even offline? Je krijgt 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen, je kan elk kwartaal nog een extra vakantiedag verdienen.
  • De korte pauzes krijg je doorbetaald, verder is er een collectieve zorgverzekering en fitnessplan.
  • Reiskostenvergoeding krijg je vanaf 10 kilometer: 100% voor het OV, voor de auto ontvang je maximaal € 133,- per maand.
  • Een collegiale werksfeer vinden we belangrijk bij Teleperformance daarom zijn er regelmatig activiteiten, feesten en evenementen voor jou en je collega’s.

De baanJe adviseert, informeert én inspireert klanten via de mail, chat of social media. Jij beantwoordt alle vragen die binnenkomen over producten, diensten, bestellingen, retouren, bezorgingen, facturen, aanmaningen en meer. Dat kan over een wasmachine gaan, een laptop, koffiemachine of over hun smartphone. Lekker afwisselend dus!

Moet je al die kennis al paraat hebben? Nope. Je volgt namelijk eerst een volledig door ons betaalde training: 7 dagen in groepsverband en 5 dagen in de praktijk. Er zijn meerdere startdata beschikbaar, in elk geval in de maanden juni, juli, augustus, september en oktober.

Spreekt deze baan je aan?Zeggen wij binnenkort ‘Hello’ tegen elkaar? Klik op de sollicitatiebutton om snel en makkelijk te solliciteren. Heb je eerst nog vragen? Pak de telefoon, en bel recruiter Salina Boting op 06 – 117 694 82 of 079 342 98 00

Functie-eisen

Functie-eisen

  • Vanaf mbo-niveau;
  • Ervaring met klantcontact, bijvoorbeeld in de horeca, retail of zorg is een pluspunt;
  • Jouw belangrijkste kwaliteit is dat je alle klanten een WOW weet te bezorgen. Dat past namelijk helemaal bij MediaMarkt, niet voor niets is hun slogan ‘De WOW voor jou’;
  • Goede communicatieskills en een groot inlevingsvermogen, daardoor lukt het jou om klanten goed te helpen;
  • Multitasker met technische skills: je werkt namelijk met meerdere systemen tegelijkertijd;
  • Rap van tong én pen in het Nederlands. Engels is een pluspunt.