Parttime klantenservice medewerker
Functieomschrijving
“Wie heb ik aan de lijn, hallo? Hallo?” In elk geval een klant van MediaMarkt. Want als parttime klantenservice medewerker geef jij klanten van MediaMarkt het WOW-gevoel. Ongeacht of ze nu bellen over een bestelling, reparatie, voorraden of een klacht.
De voordelen
- Parttime werken: minimaal 16 uur per week.
- Hold the line, love isn’t always on time! Maar jouw salaris dus wel. Je verdient minimaal € 9,44 bruto per uur, ongeacht je leeftijd.
- Niks geen uitzendbureau, maar direct een contract bij ons met daarna een verlenging of vast contract.
- Doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld in mail, Messenger of social media. Maar ook tot senior agent, supervisor, trafficer of trainer.
- Wil je even offline? Je krijgt 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen, je kan elk kwartaal nog een extra vakantiedag verdienen.
- De korte pauzes krijg je doorbetaald, verder is er een collectieve zorgverzekering en fitnessplan.
- Reiskostenvergoeding krijg je vanaf 10 kilometer: 100% voor het OV, voor de auto ontvang je maximaal € 133,- per maand.
- Een collegiale werksfeer vinden we belangrijk bij Teleperformance daarom zijn er regelmatig activiteiten, feesten en evenementen voor jou en je collega’s.
De baanEen flexibele parttime baan waarin je klanten van MediaMarkt adviseert, informeert én inspireert. Bij Teleperformance kan het. Jij beantwoordt alle vragen die binnenkomen over producten, diensten, bestellingen, retouren, bezorgingen, facturen, aanmaningen en meer. Meestal via de telefoon, maar als je het leuk vindt ook via chat, mail of social media.
Je volgt een volledig door ons betaalde training: 7 dagen in groepsverband en 5 dagen in de praktijk. Er zijn meerdere startdata beschikbaar, in elk geval in de maanden juni, juli, augustus, september en oktober. Je begint dus goed voorbereid aan je nieuwe baan.