Functieomschrijving
Conduent zoekt momenteel kandidaten voor een leuk project in Rotterdam! Je werkzaamheden als Contact Center Medewerker bij Conduent verschillen per project en functie. Er is echter altijd één gemeenschappelijke deler; dagelijks wordt er een grote stroom aan communicatie via email, webcare en/of telefoon door jou behandeld in opdracht van onze klanten. Afhankelijk van het project geef je advies, beantwoord je inkomende administratieve vragen of ben je juist de technische vraagbaak voor klanten met problemen. We zijn echter ook regelmatig op zoek naar commerciële mensen, die inkomende telefoontjes beantwoorden of zelf naar (potentiële) klanten bellen.
Dit zijn de functies die wij je kunnen bieden:
- Klantenservice
Jij helpt klanten met vragen rondom bestellingen, producten of facturen. Willen ze adresgegevens wijzigen? Ook dan komen ze bij jou terecht. - Inbound sales
Mensen bellen jou op om een bestelling te plaatsen. Denk bijvoorbeeld om het mobiele abonnement te verlengen, om een extra zenderpakket aan te schaffen of om klant te worden.
Voor deze projecten kan jij werken:
- Ziggo
- Vodafone
Functie-eisen
Wat verwachten wij van jou:
- Training on the job
- Persoonlijke begeleiding van je Teamleader
- De mogelijkheid je uren aan te passen wanneer jij wilt
- Jij hebt de keuze of je per week of per 4 weken betaald wordt
- Zien wij talent? Dan zijn er tal van doorgroeimogelijkheden
- Je wordt warm ontvangen door een grote groep collega’s
- Teamuitjes vanuit Conduent, maar ook vanuit het project waar jij gaat werken.