Oproepkracht Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Oproepkracht Klantenservice

23 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Klantenservice is NU OPEN .
Wij zitten iedere werkdag van 8:30 tot 17:00 voor je klaar.

mijn Billink

Oproepkracht Klantenservice (m/v) .

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink aankoopbescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Maandelijk nieuws van Billink in je mail!

Oproepkracht Klantenservice (m/v) .

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink aankoopbescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Oproepkracht Klantenservice (m/v)

HBO | min 8 uur per week, beschikbaarheid in avonduren | Rotterdam

De afdeling klantenservice van Billink – Achteraf Betalen is per direct op zoek naar aan oproepkracht voor de klantenservice voor minimaal 8 uur per week. Per 1 augustus verhuizen we naar De Rotterdam, kom je meegenieten van het uitzicht?!

Billink is een jonge en innovatieve organisatie welke zich focust op achteraf betalen binnen de e-commerce markt. Zij heeft zich de afgelopen 7 jaar geprofileerd als flexibel, meedenkend en creatief. Inmiddels heeft Billink het vertrouwen gewonnen van diverse gerenommeerde e-commerce partijen. Dit uit zich door de geheel naar eigen wens in te richten workflows, processen, acceptatiecriteria, acceptatiegraad en werkwijze. Billink streeft ernaar samen met haar business partners een optimaal rendement te halen uit deze populaire betaalmethode.

Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 8 uur per week beschikbaar en vind het geen probleem om in de avonduren te werken;
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is;
  • Je werkt zelfstandig en gestructureerd;
  • Je pikt informatie snel op en doorziet processen;
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands;
  • Ervaring met klantenservice gerelateerd werk is een prĂ©;
  • Je bent in staat een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.