NL Customer Service Coördinator
Functieomschrijving
Wat ga je doen als Customer Care Coördinator?
Samen met je collega’s van Customer Care ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en accuraat verzorgen van de orderadministratie. Daarnaast is contact met klanten, nationaal en internationaal een belangrijk onderdeel. Na een gedegen inwerkperiode, waarin je vertrouwd wordt gemaakt met de werkwijze en de filosofie van de onderneming, ga je actief en zichtbaar de kernwaarden van Teesing uitdragen: een organisatie waarin oog is voor kwaliteit, klantgerichtheid, flexibiliteit, oplossingsgerichtheid, deskundigheid, samenwerken en vernieuwing.
Taken:
- Orders beoordelen, bevestigen en gegevens invoeren in het ERP systeem
- Aanspreekpunt voor klanten en klanten tijdig voorzien van informatie over prijzen, levertijden, orders, backorders
- De behandeling en verwerking van klachten
- Klantvriendelijk en efficiënt afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken en e-mails
- Het proactief meedenken over verbeterpunten de afdeling