Medewerk(st)er Facturatie / Back Office
Functieomschrijving
Travel Trend is specialist in verre reizen en opgericht in 1978. Op ons kantoor in Rotterdam zijn ca. 52 mensen werkzaam voor twee reismerken: Travel Trend en NBBS Reizen. Ons flexibele aanbod bestaat uit reizen naar de USA/Canada, Azië, Afrika, Australië/Nieuw-Zeeland/Pacific en Midden- & Zuid-Amerika. De meeste reizen worden op maat samengesteld.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega:
MEDEWERK(ST)ER FACTURATIE / BACK OFFICE (full-time)
De Back Office speelt een centrale rol in de verwerking van de boekingen en werkt hierin nauw samen met de verkoopafdelingen. In de Back Office worden de klantendossiers, facturen en reisbescheiden samengesteld.
Werkzaamheden
- Opstellen van facturen in ons automatiseringssysteem
- Onderhouden van (telefonisch) contact met reisagenten m.b.t. vragen over facturen
- Ondersteuning bij overige werkzaamheden in de Back Office, zoals reisbescheiden en receptie
Functie-eisen
- Financieel administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau
- Kennis van het Microsoft Office Pakket
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- (Stage)ervaring in de reisbranche en/of affiniteit met (verre) reizen
Overige eigenschappen
- Nauwkeurigheid
- Commercieel, cijfermatig en analytisch sterk
- Enthousiaste en gemotiveerde houding, bereidheid tot overwerk in piekperiodes
- Uitstekende contactuele eigenschappen
- Zelfstandig kunnen werken
- Flexibel en stressbestendig
- Woonachtig in regio Rotterdam
Wij bieden
Een afwisselende en uitdagende functie in een dynamische en informele werkomgeving, waarin de communicatielijnen kort zijn en de medewerkers passie voor verre reizen hebben. Het salaris is marktconform, de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed.