Medewerker webservice MediaMarkt

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker webservice MediaMarkt

24 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als medewerker webservice ben je vaak het eerste aanspreekpunt van klanten van MediaMarkt. Dat kan via de chat, social of mail zijn. Jij geeft elke klant het WOW-gevoel en helpt zo goed mogelijk. Natuurlijk word je daar ook uitgebreid voor getraind.

De voordelen

  • Een bruto uurloon van minimaal € 9,44
  • Niks geen uitzendbureau, maar direct een contract bij ons met daarna een verlenging of vast contract.
  • Parttime werken én doorgroeimogelijkheden. Bijvoorbeeld in mail, Messenger, social media, maar ook tot senior agent, supervisor, trafficer of trainer.
  • Wil je even offline? Je krijgt 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen, je kan elk kwartaal nog een extra vakantiedag verdienen.
  • De korte pauzes krijg je doorbetaald, verder is er een collectieve zorgverzekering en fitnessplan.
  • Reiskostenvergoeding krijg je vanaf 10 kilometer: 100% voor het OV, voor de auto ontvang je maximaal € 133,- per maand.
  • Een collegiale werksfeer vinden we belangrijk bij Teleperformance daarom zijn er regelmatig activiteiten, feesten en evenementen voor jou en je collega’s.

De baanDigital savvy ben jij wel. En je communicatieskills zijn ook dik in orde. Daardoor lukt het je om zelfs via chat, social media of mail duidelijke antwoorden te geven. Klanten spreek je over vanalles. Van de vraag “Is de Dyson V11 op voorraad in Rijswijk”. Tot een inhoudelijke vraag zoals “Kan ik beter kiezen voor een Lenovo IdeaPad 33 of de HP15db0800nd?”. Lekker afwisselend dus!

Gelukkig hoef je niet alles al te weten. Je volgt namelijk eerst een volledig door ons betaalde training: 7 dagen in groepsverband en 5 dagen in de praktijk.

Spreekt deze baan je aan?Zeggen wij binnenkort ‘Hello’ tegen elkaar? Klik op de sollicitatiebutton om snel en makkelijk te solliciteren. Heb je eerst nog vragen? Pak de telefoon, en bel recruiter Salina Boting op 06 – 117 694 82 of 079 342 98 00

Functie-eisen

Functie-eisen

  • Vanaf mbo niveau;
  • Ervaring met klantcontact, bijvoorbeeld in de horeca, retail of zorg is een pluspunt;
  • Jouw belangrijkste kwaliteit is dat je alle klanten een WOW weet te bezorgen. Dat past namelijk helemaal bij MediaMarkt, niet voor niets is hun slogan ‘De WOW voor jou’;
  • Goede communicatieskills en een groot inlevingsvermogen, daardoor lukt het jou om klanten goed te helpen;
  • Multitasker met technische skills: je werkt namelijk met meerdere systemen tegelijkertijd;
  • Rap van tong én pen in het Nederlands. Engels is een pluspunt.