Medewerker Telefonie

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

5 september 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Lees voor

Medewerker Telefonie

Gepubliceerd: 02 september 2019 om 17:00

Laatst gewijzigd: 02 september 2019 om 17:31

De gemeente Deventer zoekt voor het Team Publiekscontacten 2 kandidaten voor de functie van medewerker Telefonie, voor 32 uur en 28 uur.

Wat vragen we?

Je zorgt voor de afhandeling van de telefoon. Dit houdt in dat je:

  • burgers, bedrijven en instellingen telefonisch te woord staat en zorgt voor een heldere analyse van de klantvraag;
  • informatie verstrekt over de producten en diensten van de gemeente en overheidsorganisaties met behulp van het digitale kennissysteem;
  • zo veel mogelijk vragen zelfstandig afhandelt en indien nodig doorverbindt naar de juiste afdeling;
  • de telefonische contactmomenten vastlegt in een geavanceerd telefoon- en registratiesysteem;
  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO4 diploma;
  • Je hebt werkervaring opgedaan op een callcenter;
  • Je hebt bij voorkeur gerichte trainingen gevolgd op het gebied van telefonie;
  • Je hebt een resultaatgerichte werkhouding;
  • Je bent stressbestendig en kunt goed functioneren onder een wisselende werkdruk;
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandagochtend 08.00 uur tot vrijdagmiddag 18.00 uur;
  • Het is een pré als je werkervaring hebt opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie.

Wat bieden wij

Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 1.705,- (aanloopschaal 5) en maximaal € 2.729,- bruto per maand, op basis van salarisschaal 6 (functionele schaal, indicatieve waardering) en een 36-urige werkweek.

Deventer heeft eigentijdse secundaire arbeidsvoorwaarden. Via het keuzemodel kun je je Individueel Keuzebudget inzetten voor aankoop van extra verlofuren en financiering van studiefaciliteiten. Daarnaast kun je je IKB en verlofuren ook inzetten voor fiscaal voordelige arbeidsvoorwaarden. Verder hebben wij een regeling betaald ouderschapsverlof en variabele werktijden.

Het gaat vooralsnog om een tijdelijk dienstverband van 6 maanden. Startdatum: 1 oktober 2019 (indien mogelijk eerder).

De gemeente Deventer en het team Publiekscontacten

Het team Publiekscontacten bestaat uit acht functiegroepen, te weten: receptie, Dienstverlening, Zorg, Leerplicht/RMC/Jongerenloket, Klantcontactcentrum, Burgertaken & Gegevensbeheer, Vergunningen en de Postregistratie. Iedere functiegroep heeft op diverse manieren klantcontact; balie, telefoon, Whatsapp, e-mail, social media en post.

De gemeente Deventer is een moderne en snel schakelende gemeentelijke organisatie met de blik naar buiten en een focus op het realiseren van ondernemers- en inwonerstevredenheid.

De directieraad stuurt op één organisatie, met medewerkers die met plezier werken aan de Deventer vraagstukken. Een organisatie waarin we integraal werken, over team-, domein- en organisatiegrenzen heen.

We werken samen volgens onze kernwaarden Zorgzaam, Open, Verantwoordelijk en Durf.