Functieomschrijving
Ben jij iemand die het leuk vindt om technische ondersteuning te bieden bij het behandelen van storingen, klachten en vragen? Vind jij het daarnaast geen probleem om het grootste deel van de dag aan de telefoon door te brengen? Dan ben jij de Technische Support Medewerker die wij zoeken!
Je komt terecht in een nieuw team van 5 collega’s en je werkt nauw samen met de afdeling Retail Support, bestaande uit 8 jonge, enthousiaste collega’s. De sfeer onderling is goed en de lijnen zijn kort en direct. Als het druk is zetten wij met z’n allen de schouders eronder en werken we tot een gezamenlijk doel. Elke ochtend hebben wij een kort overleg en bespreken we met elkaar wat er gedaan moet worden en bepalen we hoe we dit gaan aanpakken.
In deze veelzijdige functie ben jij de spin in het web en vraagbaak voor onze in- en externe klanten. Samen met jouw collega’s behandel jij alle inkomende telefoongesprekken op het gebied van technische vragen, storingen en problemen van retailers. Jij denkt mee met de klant en zorgt ervoor dat klachten en problemen zo snel mogelijk en naar alle tevredenheid worden opgelost. Tijdens jouw dienst ben je voortdurend telefonisch in contact en registreer jij alles in het daarvoor bestemde systeem, Salesforce. Daarnaast werk je mee aan het plannen en regelen van nieuwe verkooppunten en onderhoud je contact met de leverancier van de monteurs en onze terminals.
Het verzorgen en verwerken van input voor de afdeling Retail Support behoort ook tot jouw takenpakket. Daarnaast help je de verkooppunten bij overnames, nieuwe winkels, verbouwingen en verhuizingen, hierin heb je een coördinerende rol. Jij ziet er op toe dat de terminal geplaatst wordt, de monteur deze heeft getest en dat alle afhankelijke partijen goed geïnformeerd worden. Verder zorg jij ervoor dat troubleshoot beschrijvingen up-to-date blijven door te signaleren welke oplossingen nog niet beschreven zijn. Verbetervoorstellen registreer je, maar stem je van tevoren af met jouw leidinggevende. In jouw functie haal je voornamelijk informatie op, schakel je snel met alle betrokken partijen, denk je zelfstandig na en schroom je niet om je collega’s te hulp te schieten.