Medewerker technische klantenservice
Functieomschrijving
Vind je het een sport om vragen en klachten van huurders op te lossen? Ben je op je sterkst als het hectisch is? En ben je graag de spin in het web? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zeker als je ook nog een afgeronde technische MBO-opleiding (niveau 4) hebt. Want Woonlinie in Zaltbommel heeft een vacature voor een
Medewerker technische klantenservice (m/v) 24-36 uur
startersfunctie | MBO | bouwkunde
Jouw verantwoordelijkheid
Je krijgt te maken met vragen van huurders over bijvoorbeeld lekkages, elektraproblemen en vochtproblemen. Binnen de afgesproken richtlijnen krijg jij alle ruimte en tijd om de klant zelf het probleem op te laten lossen of in- of extern door te verwijzen. Daarvoor kan je snel schakelen tussen:
- Het informeren en adviseren van onze huurders over de mogelijkheden bij technische klachten en vragen. Je zorgt er voor dat ze zich gehoord voelen en dat ze zoveel mogelijk in één keer geholpen worden.
- Het verwerken van aanvragen van huurders voor bijvoorbeeld het plaatsen van schuttingen en zonnepanelen.
- Het uitzetten van complexe vragen bij onze opzichters, zodat zij een meer gedetailleerde analyse kunnen maken. Of het uitzetten van deze vragen bij onze aannemers zodat zij er mee aan de slag gaan.
- Het ondersteunen bij de communicatie van Planmatig Onderhoud projecten
- Het geven van een opdracht aan een aannemer met een duidelijke omschrijving die je deskundig bij de huurder hebt uitgevraagd.
- Het – op kordate wijze – monitoren van de afhandeling van de klachten door opzichters en aannemers, zodat je zeker weet dat de klant zo goed en snel mogelijk is geholpen.
- Het accuraat registreren van vragen en klachten in onze systemen. Daardoor kunnen je collega’s de administratieve en financiële afhandeling snel en correct uitvoeren. En kunnen we analyseren in welke bouwkundige aspecten we het komende jaar gaan investeren.