Medewerker Supervisor Customer Service

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Supervisor Customer Service

25 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Yellowbrick is een volle dochter van Flowbird Group Urban Intelligence, een company dat opereert op 5 continenten. https://www.flowbird.group/. Yellowbrick is opgericht in 2006 en wil mobiel parkeren toegankelijk en makkelijker maken voor iedereen.

Hoe leuk zal het zijn om als

Supervisor Customer Service (fulltime)

aan de slag te gaan bij een jong en succesvol e-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Als dit je aanspreekt reageer dan nu!

De functie:

Als Supervisor Customer Service bij Yellowbrick heb je een uitgebreid en afwisselend takenpakket en werk je in een hecht team van Customer Service professionals en Product Specialisten. Je brengt de sfeer binnen het team en houdt het hoofd koel als de werkdruk toeneemt of zich onverwachte zaken voordoen. Je zorgt voor een optimale bezetting en weet snel te schakelen en het rooster aan te passen als de situatie daarom vraagt. Je hebt veel contact met Marketing, Business Development en de Financiële Administratie en bent sparringpartner voor product- en procesverbeteringen. Je stuurt voortdurend op onze NPS en komt proactief met verbetervoorstellen om onze dienstverlening en het servicelevel te optimaliseren. Samen met je team bied je ondersteuning in alle fasen van de ‘customer journey’ of het nu gaat om hulp bij het installeren van de app, gebruik van onze parkeerproducten of navraag over een factuur.

Wat vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als Supervisor binnen een Customer Service omgeving. Ervaring in een internationale setting is een sterke pré.
  • Ervaring in outbound en inbound Customer Service op e-mail, telefoon en webcare voor de B2C en B2B markt.
  • Je hebt ervaring in het managen van een overflow partner.
  • Je kunt goed luisteren, beheerst feedback technieken en bent een motivator binnen het team.
  • Je spreekt mensen makkelijk aan op zaken die anders of beter kunnen.
  • Je hebt een passie voor continu verbeteren en bent analytisch sterk om op basis van data onze dienstverlening te optimaliseren.
  • Sterke ‘coaching skills’ om het team te motiveren en te ontwikkelen.
  • Sterke (probleem)analytische vaardigheden en gevoel voor data.
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid zijn competenties die jou doen slagen in onze organisatie.
  • Je beheerst Excel goed en kennis van OBI4wan en CCL is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal.

Wat bieden wij:

  • Een werkplek binnen een jong, informeel en ambitieus bedrijf waar het leveren van service hoog in het vaandel staat.
  • Veel verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Je krijgt de kans je te ontwikkelen en er is ruimte voor eigen inbreng, initiatief en ondernemerschap.
  • Een fitness ruimte waar je onder professionele begeleiding kunt trainen.
  • De vrijdagmiddag sluiten wij af met een gezellige borrel en een potje tafelvoetbal (als je durft) en BBQ’s bij mooi weer.
  • Een goed salaris.
  • ‘Last but not least’: een superleuk team vol enthousiaste collega’s met een flinke dosis humor.