Medewerker storingsdienst Kone
Functieomschrijving
Elke lift kan een storing krijgen. Dit kan komen door veroudering, onjuist gebruik of een technisch mankement. Als er een storing is kan dat gemeld worden via de telefoon, de intercom in de lift (alleen bij opsluiting), via de KONE app of door het gebruik van het contactformulier op de website. Als service medewerker storingsdienst van KONE ben je het eerste aanspreekpunt voor o.a. lift- en roltrapgebruikers. Je handelt inkomende telefoongesprekken en e-mailberichten met meldingen, vragen en klachten naar volle tevredenheid af. Alles bij elkaar een zeer afwisselende en leuke baan!
Functie-eisen
- Je hebt HBO werk- en denkniveau;
- Je beschikt over een flinke dosis stressbestendigheid;
- Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk erg goed;
Je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel om een ieder zo goed mogelijk van dienst te zijn;
Je bent flexibel inzetbaar binnen de openingstijden van het project: ma. t/m vrij. van 7.00 tot 23:00 uur en 24/7 in het weekend; - Je bent minimaal twee avonden per week en twee zaterdagen per maand beschikbaar;
- Je bent woonachtig in Zoetermeer of directe omgeving;
- Jij kunt de training van 11 t/m 21 juli volledig bijwonen.