Medewerker Servicedesk Duitstalig
Functieomschrijving
WAT JE DAGELIJKS GAAT DOEN
Als Medewerker Servicedesk ben je samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor alle winkelmedewerkers binnen Action Duitsland en Oostenrijk en rapporteer je aan de Teamleider Servicedesk. Tijdens de openingstijden van de winkels ben je beschikbaar om ondersteuning te verlenen aan onze winkels in Duitsland en Oostenrijk.
De vragen en meldingen die bij de Servicedesk binnen komen zijn zeer divers. Het varieert van vragen in verband met ICT tot facilitair gerelateerde vragen en van personeelszaken tot financiƫle zaken.
Als eerste aanspreekpunt voor winkelpersoneel beantwoord je alle vragen zo accuraat en volledig mogelijk waarbij een servicegerichte houding hoog in het vaandel staat. Behalve veel contact met de winkels schakel je ook veelvuldig met de andere afdelingen op het hoofdkantoor. Wanneer een vraag om meer expertise vraagt, doe je een eerste inventarisatie en zet je door naar je collega’s op de backoffice. Naast de telefonische beantwoording houdt je je ook bezig met de vragen en meldingen die via intranet binnen komen. Van belang is tevens een correcte registratie van de binnenkomende vragen.