Medewerker Servicedesk
Functieomschrijving
Medewerker Servicedesk (32-40 uur)
- Full Time
- Hoofdkantoor Bunschoten
- 2 maanden geleden geplaatst
Overzicht
Heb jij ICT affiniteit en graag contact met klanten? Ben jij in staat om via telefoon, mail en chat op een persoonlijke manier vragen te beantwoorden? En heb jij een afgeronde MBO opleiding? Als Medewerker Servicedesk bij Bouwmaat zorg jij voor een optimale klantbeleving.
Jij weet waar je voor gaat
Bij Bouwmaat zijn wij steun en toeverlaat voor de vakman in de bouw: professionals in de herstel-, renovatie- en onderhoudsmarkt. Wij staan daarbij voor slimmer bouwen. Met een breed assortiment producten. Met professioneel advies. En met medewerkers die hun vak en dat van onze klanten verstaan.
Als Medewerker Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en consumenten die via het consumentenplatform en onze webshop uiteenlopende vragen stellen. Telefonisch, per mail en via chat. Dat centrale aanspreekpunt ben je ook voor interne klanten, zoals onze vestigingen, Bouwmaat Nederland en franchisenemers. Wat de vraag ook is, je staat iedereen vriendelijk te woord en zorgt ervoor dat er binnen een redelijke termijn een adequaat antwoord voorhanden is.
Jij weet dat heldere communicatie daarbij direct bijdraagt aan een positieve klantbeleving.
Soms handel je vragen zelf af. Soms speel je ze door naar de zogenaamde lijn; een speciale oplosgroep binnen Bouwmaat Nederland of leveranciers. Vragen die regelmatig terugkomen, verwerk je in de FAQ zodat deze voortaan nog sneller en efficiƫnter afgehandeld kunnen worden. Signaleer je knelpunten in de informatievoorziening en/of serviceverlening, dan adviseer jij de manager Servicedesk hoe deze kunnen worden opgelost. Om online nog beter aan te kunnen sluiten bij de behoeften van de klant, benader je actief vakmannen om de profielen en de functionaliteiten van ons platform te verbeteren.
Jij weet waar je voor staat
Service- en klantgerichtheid. Daar sta jij voor. Jij weet dat goed klantcontact de basis is van langdurige relaties. Je bent makkelijk in de omgang, communicatief en altijd denkend in oplossingen. Je hebt een afgeronde MBO opleiding en (enige) kennis van, ICT-applicaties en winkelprocessen. Daarnaast is het wenselijk als je 2 tot 3 jaar werkervaring hebt opgedaan bij een klantenservice, helpdesk of callcenter.
Verder verwachten wij:
* Passie voor klanten
* Een echte winnaarsmentaliteit
* Teamgeest
* Vakmanschap
* Flexibiliteit (1 avondshift per week)