Medewerker Servicedesk

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Servicedesk

Vacatures 0

Functieomschrijving

De Servicedesk heeft als doel het helpen en ontzorgen medewerkers en belanghebbenden op administratief, organisatorisch en secretarieel gebied. De afgelopen jaren heeft de Servicedesk hard gewerkt aan het opbouwen een klantvriendelijke professionele ondersteuning en toegang tot de organisatie.

Je bent een echte teamspeler die samen met collega wil werken aan het gezamenlijke doel. Dat wil zeggen dat je op zoek bent naar verbinding en samenwerking om de dienstverlening op een hoger plan te brengen. Je bent steeds op zoek naar verbetering, je neemt initiatief, stemt af, en bent in staat overzicht te houden over een diversiteit aan werkzaamheden. Je houdt rekening met de ander en kunt feedback geven en ontgen.

Je bent stressbestendig en kunt omgaan met onverwachte situaties en piekdrukte. Agressie en onbegrip kan voor komen bij de telefonische contacten. Jij blijft dan kalm en klantvriendelijk. Je kunt snel schakelen en omgaan met klanten verschillende niveaus.

Dit vragen we je:

Je hebt een afgeronde MBO-opleiding. Je hebt bewezen zelfstandig en accuraat te kunnen werken en te beschikken over een goede beheersing de Nederlandse taal. Je hebt kennis automatiseringstoepassingen en administratieve processen. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en een hoge mate oplettendheid en ordelijkheid. Je weet echt inhoud te geven aan de competentie ‘klantvriendelijkheid’.

Herken jij jezelf in het profiel?

Dan komen wij graag met jou in contact!

De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Gehandicaptenzorg: salaris minimaal € 1.800,– en maximaal € 2.675,– bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Je krijgt een contract voor bepaalde tijd wege en voor de duur de zwangerschapsverlof verging tot maart 2020. Ben je een interne kandidaat dan raden we je aan met je leidinggevende in gesprek te gaan over de tijdelijkheid de vacature en de mogelijkheid terugkeer in eigen functie. De werktijden worden vastgesteld in overleg en afgestemd op het teamrooster waarbij in ieder geval ook middagdiensten aan de orde zijn. wordt flexibiliteit verwacht m.b.t. werktijden wege overleg, verging e.d.