Medewerker Servicedesk
Functieomschrijving
Sluiten
Leads
Places.nl maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) voor een betere werking van de website. Dit doen wij om de functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag, om gepersonaliseerde advertenties en content op onze websites te tonen en om interactie via social media mogelijk te maken.
Places.nl maakt gebruik van cookies.
Doorgaan betekent akkoord.
Wij verbinden Bedrijf & Consument
(24/7 bereikbaar) Bel
Menu
- Laatste nieuws
– 22 augustus 2019
– 21 augustus 2019
- Telefoonboek B.V.
- Oranjesingel 76
- 6511 NZ Nijmegen
- (24/7 bereikbaar)
- Vacature
Medewerkers gezocht voor onze Service Desk!
Versterk de service desk van Telefoonboek”Werken bij Telefoonboek is echt een aanrader. Je groeit in je telefonische gespreksvaardigheden, de werktijden zijn flexibel en je werkt met hele leuke collega’s die je naast het werk ook spreekt bij bijvoorbeeld de borrels!”
Sterre, Medewerker Nummerdiensten
Ben jij een enthousiaste duizendpoot en is het voor jou een uitdaging om in contact te zijn met klanten? Dan is een flexibele en afwisselende bijbaan als servicedeskmedewerker bij Places.nl echt iets voor jou! Places.nl is namelijk op zoek naar uitbreiding van onze klantenservice.
In deze uitdagende en afwisselende bijbaan ben jij verantwoordelijk voor het contact met onze klanten. Je helpt onze klanten optimaal gebruik te maken van onze producten en beantwoordt inkomend telefoonverkeer en e-mails. Denk aan vragen van klanten over hun bedrijfsvermelding, maar ook over betalingen en overige diensten van Places.nl. Daarnaast houd je je bezig met het optimaliseren van bedrijfsprofielen, het instellen van websites voor de klant en facturatie. Je hebt een service verlenende en adviserende rol. Je bent ook in staat om verkoopsignalen te herkennen en hierbij een passend aanbod te doen. Ten slotte houd je je bezig met kwaliteitsmanagement, door de kwaliteit van de verkoopgesprekken die dagelijks door onze accountmanagers worden gevoerd te controleren.
Wie ben jij?::
- – Je hebt minimaal HBO denkniveau
- – Je bent klantgericht, commercieel en nauwkeurig
- – Je beheerst goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- – Je kunt goed multitasken en prioriteiten stellen
- – Je hebt een proactieve houding, bent oplossings- en resultaatgericht
- – Je bent enthousiast en stressbestendig
- – Je bent per direct minimaal 12 uur per week beschikbaar
Over Telefoonboek.nl
Met ruim 6,6 miljoen bezoekers per maand via Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, is Telefoonboek één van de grootste online bedrijvengidsen van Nederland. Door middel van advertentiepakketten biedt Telefoonboek ondernemers de mogelijkheid om gevonden te worden op internet, om zo meer nieuwe klanten te trekken. Ook helpt Telefoonboek ondernemers via antwoordservicepakketten, website- en reviewdiensten hun bereikbaarheid en online vindbaarheid te vergroten.
Werken in ons serviceteam betekent:
- – afwisselende werkzaamheden
- – werken in een enthousiast team
- – in het centrum van Nijmegen
- – flexibele werktijden
- – een fijn salaris
- – gezellige borrels
Ben jij de nieuwe klantgerichte servicedeskmedewerker die we zoeken? Dan zijn we per direct op zoek naar jou! Wacht niet langer en stuur jouw motivatie met CV naar .
Meld uw bedrijf nu gratis aan op Places
Maak uw bedrijf optimaal online vindbaar én bereikbaar voor uw potentiële en bestaande klanten.