Medewerker Servicedesk

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Servicedesk

7 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Sluiten

Places.nl maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) voor een betere werking van de website. Dit doen wij om de functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag, om gepersonaliseerde advertenties en content op onze websites te tonen en om interactie via social media mogelijk te maken.

Places.nl maakt gebruik van cookies.
Doorgaan betekent akkoord.

Wij verbinden Bedrijf & Consument

(24/7 bereikbaar) Bel

Menu

  • Laatste nieuws

    – 5 augustus 2019

    – 5 augustus 2019

  • Telefoonboek B.V.
    • Oranjesingel 76
    • 6511 NZ Nijmegen
    • (24/7 bereikbaar)

Medewerkers gezocht voor onze Service Desk!

Versterk de service desk van Telefoonboek”Werken bij Telefoonboek is een afwisselende baan waarbij je veel in contact bent met mensen. Je hebt leuke collega’s en je leert er ook nog eens veel van!”
Willem, Medewerker Nummerdiensten

Ben jij een enthousiaste duizendpoot en is het voor jou een uitdaging om in contact te zijn met klanten? Dan is een flexibele en afwisselende bijbaan als servicedeskmedewerker bij Places.nl echt iets voor jou! Places.nl is namelijk op zoek naar uitbreiding van onze klantenservice.

In deze uitdagende en afwisselende bijbaan ben jij verantwoordelijk voor het contact met onze klanten. Je helpt onze klanten optimaal gebruik te maken van onze producten en beantwoordt inkomend telefoonverkeer en e-mails. Denk aan vragen van klanten over hun bedrijfsvermelding, maar ook over betalingen en overige diensten van Places.nl. Daarnaast houd je je bezig met het optimaliseren van bedrijfsprofielen, het instellen van websites voor de klant en facturatie. Je hebt een service verlenende en adviserende rol. Je bent ook in staat om verkoopsignalen te herkennen en hierbij een passend aanbod te doen. Ten slotte houd je je bezig met kwaliteitsmanagement, door de kwaliteit van de verkoopgesprekken die dagelijks door onze accountmanagers worden gevoerd te controleren.

Wie ben jij?::

  • – Je hebt minimaal HBO denkniveau
  • – Je bent klantgericht, commercieel en nauwkeurig
  • – Je beheerst goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • – Je kunt goed multitasken en prioriteiten stellen
  • – Je hebt een proactieve houding, bent oplossings- en resultaatgericht
  • – Je bent enthousiast en stressbestendig
  • – Je bent per direct minimaal 12 uur per week beschikbaar

Over Telefoonboek.nl

Met ruim 6,6 miljoen bezoekers per maand via Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, is Telefoonboek één van de grootste online bedrijvengidsen van Nederland. Door middel van advertentiepakketten biedt Telefoonboek ondernemers de mogelijkheid om gevonden te worden op internet, om zo meer nieuwe klanten te trekken. Ook helpt Telefoonboek ondernemers via antwoordservicepakketten, website- en reviewdiensten hun bereikbaarheid en online vindbaarheid te vergroten.

Werken in ons serviceteam betekent:

  • – afwisselende werkzaamheden
  • – werken in een enthousiast team
  • – in het centrum van Nijmegen
  • – flexibele werktijden
  • – een fijn salaris
  • – gezellige borrels