Medewerker Service & Support

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Service & Support

Vacatures 0

Functieomschrijving

Ben jij die fietsgekke servicetopper die voor al onze klanten door het vuur gaat? Ons Service & Support team is op zoek naar versterking! We krijgen elke dag veel vragen te verwerken, zowel telefonisch als per e-mail. Geen antwoord bestaat niet. Tijdens het beantwoorden van al die vragen heb je te maken met alle verschillende afdelingen binnen Mantel. Of het nu de winkel of de werkplaats is, of misschien de productmanagers of inkopers op kantoor, bij iedereen kom je wel eens langs.

Hoe ziet je dag eruit?

Om 8:50 uur loop je het kantoor binnen om je computer aan te zwengelen. Even langs het koffieapparaat om de boel op scherp te zetten voordat de eerste klant om 9 uur aan de lijn hangt. Je kijkt alvast door de e-mails en ziet al meteen een aantal uitdagende vragen. Mooi, daar ga jij je tanden in zetten.

Je belt meteen even met de werkplaats of het mogelijk is om mevrouw vandaag toch nog ergens in de werkplaatsplanning te schuiven. Ze wil namelijk graag dit weekend fietsen, maar haar elektrische fiets had andere plannen en geeft een storing. Gelukkig, met een beetje passen en meten weten de helden van de werkplaats haar er nog tussen te krijgen, ze kan vandaag nog langskomen! Snel mevrouw even gelukkig maken en door naar de andere e-mails. Een moeilijke vraag over mountainbikes. Het antwoord kun je niet vinden op mountainbike.nl. Dus je loopt even bij de productmanager langs. Hij belooft je het antwoord op deze vraag nog voor het einde van de dag te geven.

Tijdens de lunch draai je een tosti in elkaar. Terwijl je een kop lekkere soep opschept poch je ook nog even over jouw fietsprestaties van de dag er voor, dubbel opscheppen dus! Tijdens de lunch blijven de e-mails binnenkomen. Dus als je je lunch hebt afgesloten met een potje pingpong of tafelvoetbal ga je snel terug naar je werkplek. Daar werk je rustig verder en je schrijft meteen even een standaardmailtje over die lastige vraag over de Duitse bezorgtijden. Die ene vraag heb je deze week al vier keer gehad, daar hebben vast meer mensen last van.