Functieomschrijving
Vriendelijke, grappige maar ook boze of verdrietige mensen, die spreek jij aan de telefoon. Je kunt allerlei vragen verwachten van onze retailers en vervolgens zorg jij voor een oplossing voor het (technische) probleem. Wij zoeken probleemoplossers, die graag meer te weten komen over de systemen waar de loten mee verkocht worden. Een afwisselende baan in een gezellig team, interessant? Lees dan snel verder en solliciteer op de vacature Medewerker Service & Support bij Nederlandse Loterij.
Functie
Je werkt in een nieuw team met 5 collega’s op de Support afdeling voor de Retail-kanalen. Op deze afdeling werken 8 enthousiaste collega’s, de sfeer is goed en communicatie gaat makkelijk en direct. Als het druk is, zetten we de schouders eronder en werken we tot het doel is bereikt.
Hoe ziet je dag eruit?
Je komt binnen en nadat je koffie of thee gepakt hebt, start je jouw computer op. Je bespreekt met je collega’s wat er vandaag gedaan moet worden en hoe je dit het beste kunt aanpakken. Zodra de werkzaamheden verdeeld zijn, zet je jouw telefoon op aanwezig.
Je spreekt Hans van de Albert Heijn in Zaandam die aangeeft dat de printer niet werkt. Samen met Hans ga je troubleshooten. Nadat het e.e.a. geprobeerd is, kom je tot de conclusie dat dit aan de hardware ligt. Je noteert het probleem en maakt een opdracht aan in Salesforce voor de monteur, die jij het veld instuurt. De volgende beller is Imane van de Kiosk uit Tilburg, ze begrijpt de terminal nog niet helemaal. Jij hebt een training gehad en weet als geen ander hoe het systeem werkt. Je legt haar rustig maar duidelijk uit hoe ze met de terminal kan werken.
Ondertussen hou je de mailbox bij en zie je een aanvraag staan voor een nieuw verkooppunt. Je kijkt in Salesforce en ziet dat de rayonmanager al langs is geweest en de aanvraag heeft goedgekeurd. Je belt de retailer voor extra input, zodat je kunt vertellen wat er in de winkel aanwezig moet zijn om aangesloten te worden. Zodra alles duidelijk is maak jij een nieuwe case aan en zorg je er voor dat alles van A tot Z soepel verloopt voor de retailer. Je verzendt de benodigde informatie en stuurt de juiste partijen aan.
Tijdens je gesprekken heb je gemerkt dat de klacht over de printer vaker voorkomt. Je bespreekt dit met je teamleider zodat zij uit kan zoeken of meer collega’s deze vragen krijgen. Je teamleider vraagt je dit uit te werken in een verbetervoorstel dat zij zal bespreken met andere afdelingen.
Functie eisen
- Je beschikt minimaal over mbo werk- en denkniveau;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, maar we zoeken ook fulltime medewerkers;
- Je bent beschikbaar tussen 08:00 en 18:00 en kunt ook in de weekenden en avonduren te werken.
- Je hebt enige ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie, maar heb je geen ervaring en beschik je wel over goede communicatieve vaardigheden kun je ook solliciteren;
Daarnaast kun je je goed inleven in de klant, ben je proactief en anticipeer je goed zodat je iedereen een stapje voor blijft. Bovendien haal je graag het beste uit jezelf zodat je uitstekende resultaten haalt en ben je een echte teamspeler.
Aanbod
Een zelfstandige functie op een gezellige afdeling bij een organisatie die medewerkers belangrijk vindt en waar regelmatig leuke activiteiten worden georganiseerd.
- Een dienstverband van minimaal 24 uur per week, startend met een jaarcontract en uitzicht op een vaste aanstelling;
- Jaarlijks een opleidingsbudget dat je kunt gebruiken voor je persoonlijke ontwikkeling.
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling, 13 ADV-dagen naast 27,5 vakantiedagen en de mogelijkheid tot onbeperkt gebruik van onze sportschool met personal trainer