Medewerker Service Center

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Service Center

15 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Medewerker Service Center ben je van zeer grote waarde voor de organisatie en onze klanten. Jij bent verantwoordelijk voor het zelfstandig aannemen, registreren en bewaken van opdrachten op het gebied van schades en onderhoud. Alle vragen, problemen en verzoeken van onze klanten worden door de eerste lijn aangenomen en worden door de eerste, tweede of derde lijn opgelost volgens de Service Level Agreement. Jouw taak is om deze klanten zo snel en vakkundig mogelijk te helpen. Dit vraagt dus om een zeer klantgerichte instelling, snel denkvermogen en pro actieve vaardigheden.

  • Afhandelen van telefoonverkeer (intern en extern).
  • In overleg met de klant vaststellen van omvang, impact, aanpak en prioriteit van meldingen.
  • Aanname en registratie van opdrachten binnen de geldende SLA’s.
  • Adviseren / helpen van klanten (intern en extern).
  • Verzorgen van de voortgangsbewaking.
  • Invoeren van managementinformatie.
  • Verwerken van inkooporders ten behoeve van binnengekomen opdrachten.
  • Afspraken met opdrachtgevers bijhouden en opvolgen.
  • Benodigde voorbereidingen treffen voor uitvoerende collega’s en leveranciers.
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden ten behoeve van binnengekomen opdrachten.

Functie-eisen

We zijn op zoek naar een kandidaat die zich herkent in de kernwaarden van Dolmans en die een bijdrage kan leveren in het veranderingsproces op de afdeling. Verder ben je in het bezit van:

  • Werk-, denk- en communicatieniveau: MBO/HBO niveau.
  • Kennis van Microsoft Office en Windows omgevingen en standaard applicaties.
  • Goede communicatie vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (In de Nederlandse taal).
  • Kennis van advisering.
  • Kennis van schadeverzekering, procesmanagement, timemanagement is een pre.
  • Kennis en ervaring in bouwkundig herstel en reconditionering strekt tot aanbeveling.
  • Kennis en ervaring in een service center.
  • Bereidheid tot het werken van wisselende diensten

Bedrijfsprofiel

Dolmans is in 1958 opgericht en inmiddels uitgegroeid naar een groep van werkmaatschappijen die een grote diversiteit aan diensten levert. Met zo’n 2.000 specialisten omringen we onze klanten met alle zorg, aandacht en vakmanschap die nodig is bij calamiteiten en in de facilitaire dienstverlening.