Medewerker Service & Advies
Functieomschrijving
Als medewerker Service & Advies ben je het eerste aanspreekpunt van Stek. Aan de telefoon, aan de balie en via mail. Je verstrekt informatie over woonruimteverdeling, huurbetalingen en verbouwingen of zorgt ervoor dat de klant direct bij de juiste collega terecht komt. Je neemt reparatieverzoeken aan, neemt deze op in de planning van onze vaklieden of maakt een werkopdracht aan voor een externe partij.
Je legt alle klantcontacten vast in het systeem, zodat de klantinformatie altijd kloppend en betrouwbaar is. Je denkt actief mee over oplossingen en alternatieven ter verbetering van onze dienstverlening. Je bent klantgericht, afspraak is voor jou afspraak en je gaat altijd voor het beste resultaat.
Afdeling Service & Advies kenmerkt zich door een open houding, waardoor iedereen zich thuis voelt. Door een open en eerlijke houding zijn wij in staat om feedback te geven en te ontvangen. Ook is er ruimte voor initiatief en ontwikkeling.