Medewerker Salessupport & Customerservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Salessupport & Customerservice

18 maart 2020 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Salessupport & Customerservice

logosmeba

  1. FUNCTIEBENAMING:
    Medewerker Salessupport & Customerservice
  2. PLAATS IN DE ORGANISATIE:
    Wordt aangestuurd door de Manager Salessupport & Customerservice
  3. DOELSTELLING:
    Het optimaal ondersteunen van onze (in en externe) klanten als het gaat om brandveiligheid in de breedste zin des woords.
  4. WERKZAAMHEDEN: – telefoonafhandeling – offertes uitwerken en opvolgen (incl. promotionele acties) – beantwoorden binnenkomende mail – aanspreekpunt toegewezen klanten (backoffice klanten) – ondersteunen van servicemonteurs – vastleggen van gegevens in het CRM systeem – afhandelen (product) klachten
  5. VERANTWOORDELIJKHEDEN: – tijdig afhandelen van telefoon en mailverkeer- tijdig opvolgen van offertes – servicegericht bedienen van onze klanten – accuraat vastleggen van (klant)data
  6. KENNIS EN VAARDIGHEDEN: – MBO werkniveau en denkniveau – Goede commerciële vaardigheden – Goede contactuele vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk – Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk – Goede computervaardigheden, waaronder kennis van het MS-office pakket – Ervaring in het gebruik van CRM systemen – Aantoonbare affiniteit met technische dienstverlening – Verantwoordelijkheidsgevoel – Initiatiefrijk en accuraat
  7. ALGEMENE KENMERKEN: – Resultaat en onder (tijds) druk kunnen werken – Collegiaal – Verantwoordelijkheid (durven) nemen