Medewerker Salessupport & Customerservice
Functieomschrijving
Medewerker Salessupport & Customerservice
logosmeba
- FUNCTIEBENAMING:
Medewerker Salessupport & Customerservice - PLAATS IN DE ORGANISATIE:
Wordt aangestuurd door de Manager Salessupport & Customerservice - DOELSTELLING:
Het optimaal ondersteunen van onze (in en externe) klanten als het gaat om brandveiligheid in de breedste zin des woords. - WERKZAAMHEDEN: – telefoonafhandeling – offertes uitwerken en opvolgen (incl. promotionele acties) – beantwoorden binnenkomende mail – aanspreekpunt toegewezen klanten (backoffice klanten) – ondersteunen van servicemonteurs – vastleggen van gegevens in het CRM systeem – afhandelen (product) klachten
- VERANTWOORDELIJKHEDEN: – tijdig afhandelen van telefoon en mailverkeer- tijdig opvolgen van offertes – servicegericht bedienen van onze klanten – accuraat vastleggen van (klant)data
- KENNIS EN VAARDIGHEDEN: – MBO werkniveau en denkniveau – Goede commerciële vaardigheden – Goede contactuele vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk – Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk – Goede computervaardigheden, waaronder kennis van het MS-office pakket – Ervaring in het gebruik van CRM systemen – Aantoonbare affiniteit met technische dienstverlening – Verantwoordelijkheidsgevoel – Initiatiefrijk en accuraat
- ALGEMENE KENMERKEN: – Resultaat en onder (tijds) druk kunnen werken – Collegiaal – Verantwoordelijkheid (durven) nemen