Medewerker Sales Support
Functieomschrijving
Amersfoort
Medewerker Sales Support
32 – 40 uur per week
Standplaats Amersfoort
Over Infomedics
Wij zijn een informele, wendbare en groeiende organisatie met zo’n 280 medewerkers. Een organisatie die gedreven is om doelstellingen te behalen en klantverwachtingen waar te maken. Het fundament van onze organisatie is het bieden van financiële betrouwbaarheid voor zorgaanbieder en het ontzorgen van de zorgaanbieders. Hierin passen mensen die taakvolwassen, ambitieus en flexibel zijn. Mensen die er veel plezier aan beleven om als team samen te werken en de organisatie naar het volgende niveau te brengen. We zijn met elkaar verbonden, omdat iedereen zichzelf mag en kan zijn.
Over de afdeling
De afdeling Business Development speelt een belangrijke rol bij het realiseren van de (groei-) doelstellingen van Infomedics. Dit doen we door het ontwikkelen van nieuwe diensten voor bestaande klanten, activiteiten te ontwikkelen in nieuwe segmenten en door kansen te onderzoeken buiten de zorg of buiten Nederland.
De introductie en implementatie van innoverende producten en/of diensten begeleiden we zelf. Hierdoor kunnen we de toegevoegde waarde beoordelen en evalueren om verbeterpunten te kunnen formuleren en het product verder te ontwikkelen en beter aan te laten sluiten op de behoeften van (toekomstige) klanten.
Een significante groei van de segmenten buiten de mondzorg is essentieel voor Infomedics om onze positie in de markt te behouden en versterken. En daar hebben we jou bij nodig!
Doel van de functie
Als medewerker Sales Support lever je een bijdrage aan de commerciële activiteiten door het verrichten van ondersteunende activiteiten ten behoeve van het salesproces en het optreden als schakel tussen Sales en de interne organisatie en tussen Sales en de (potentiële) klant.
Jouw functie bestaat uit de aandachtsgebieden Salesadministratie, Contractadministratie, Portfoliomanagement en Beleid. Binnen deze aandachtsgebieden zullen je werkzaamheden onder andere bestaan uit:
· het opstellen van diverse offertes en contracten;
· het onderhouden van ons CRM-systeem, zodat de afdeling goed in kan spelen op de klantwens;
· het volgen van ontwikkelingen bij zorgconsumenten en zorgverzekeraars;
· verbetervoorstellen opmaken om werkprocessen, -procedures en -systemen te optimaliseren;
· en documentenbeheer.