Functieomschrijving
Wat doe je, als Medewerker Receptie
In deze functie heb je het eerste contact met nagenoeg alle relaties op dit kantoor. Vanaf 7.00 tot 18.00 uur is er iemand bij de receptie aanwezig en word iedere bezoeker en medewerker van het hoofdkantoor netjes ontvangen. Jij bent in deze rol het visitekaartje van het bedrijf.
Het betreft een parttime functie voor 15 uur per week waarbij ook flexibiliteit gevraagd wordt indien er een collega door bijvoorbeeld ziekte of vakantie verhinderd is.
Functie-inhoud:
• Ontvangt en registreert bezoekers en draagt zorg voor de juiste doorverwijzing;
• Neemt (aangetekende) pakketten in ontvangst en zorgt dat deze intern verspreid worden;
• Boeken van reizen voor senior management;
• Vergaderruimtes reserveren;
• Bedient de telefooncentrale, verbindt binnenkomende gesprekken door, neemt de boodschap aan en/of geeft deze door.
Wat verwachten wij van jou?
• Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, basiskennis van Duits is een pré);
• Dat je goed met MS Office kunt werken;
• Dat je communicatief vaardig bent;
• Dat je een representatief voorkomen hebt;
• Dat je beschikbaar bent op de volgende dagen:
– Woensdag van 13.00-18.00
– Donderdag van 07.00-12.00
– Vrijdag van 13.00-18.00