Medewerker-receptie

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

30 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

JOUW uitdaging

Als medewerker receptie ontvang je patiënten en bezoekers op professionele en klachtgerichte wijze en verwijs deze adequaat door. Je werkt daarin samen met de vrijwilligers gastontvangst in de centrale hal. Naast contact met patiënten en bezoekers bied je diverse vormen van dienstverlening aan voor personeel.

JOUW werkomgeving

Het team receptie is het visitekaartje van het ziekenhuis en draagt zorg voor een gastvrije ontvangst en een adequate doorverwijzing van patiënten, bezoekers als ook personeel en voorziet hen van de gewenste informatie. Het team telefonie is verantwoordelijk voor het correct afhandelen van het interne- en externe telefoonverkeer van het Amphia. Beide afdelingen hebben 7 dagen per week een 24-uurs bezetting en werken nauw samen. Je bent dan ook werkzaam op verschillende locaties van Amphia.

Amphia als JOUW werkgever

Je kan per direct beginnen en wij bieden je een half jaarcontract. Daarnaast heeft Amphia aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris van maximaal € 2.665,- bruto per maand, conform CAO Ziekenhuizen (functiegroep 35, op basis van 36 uur);
  • Eindejaarsuitkering;
  • Mogelijkheden voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Een vitaliteitsaanbod met allerlei leuke trainingen, activiteiten en praktische tips op het gebied van gezondheid en welzijn;
  • Prettige werksfeer.

De diensttijden voor deze tijdelijke functie zullen zijn: 07.00 uur tot 15.00 uur, van 08.30 uur tot 17.00 uur, van 09.30 uur – 18.00 uur en van 15.00 uur tot 23.00 uur.

Wat breng je mee?

Je bent representatief en communicatief vaardig. Je hebt gastvrijheid hoog in het vaandel staan en bent service- en klantgericht. Je bent daarnaast flexibel, punctueel, probleemoplossend en stressbestendig. Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en bent vaardig in het gebruik van onder andere Microsoft programma’s zoals Excel, Outlook en Word.