Medewerker Klantenservice Inbound

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klantenservice Inbound

Vacatures 0

Functie – Als Medewerker Klantenservice Inbound ben je verantwoordelijk voor alle inbound telefonie en mailverkeer. Klanten nemen contact met ons op voor het maken van afspraken, maar ook met vragen over Livit, over producten of lopende orders. Dit gebeurt zowel telefonisch, per mail als via social media. In alle gevallen, controleer je NAWTE gegevens van de klant en achterhaalt de klantvraag. Daarna kom je met een passende oplossing. Je stelt open en doelgerichte vragen om de behoeften van de klant helder te krijgen en formuleert de klantvraag helder en éénduidig. Je reageert tijdig en accuraat op klachten, handelt deze op juiste wijze af of weet door te verwijzen naar een collega. Je bent servicegericht en flexibel naar de klant, luistert naar de wensen, vraagt naar de tevredenheid en reageert hierop adequaat. Daarnaast maak je duidelijke afspraken, geeft informatie en zorgt voor een goede voortzetting van de dienstverlening aan de klant. Ook kan je worden ingezet voor het bellen voor controle afspraken met bestaande klanten (retentie).

Wij vragen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Communicatief en empathisch sterk
  • Ervaring in webcare en zakelijk schrijven
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Pro activiteit, goed kunnen luisteren, graag samenwerken en begrijpen wat klantgerichtheid met een klant doet
  • Zorgvuldig; leergierig, je pakt dingen snel op; servicegericht; flexibel; betrouwbaar;
  • Ervaring in het gebruik van MS Office
  • Affiniteit met de zorg Je onderstreept onze kernwaarden: trots, gedreven, betrokken, samen.