Medewerker Klantenservice Energie – Medewerker Klantenservice Energie

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klantenservice Energie – Medewerker Klantenservice Energie

27 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker klantenservice Energie | MBO | 32-40 uur | Dordrecht

Ben jij klantgericht en heb je een luisterend oor? Dan zoeken wij jou!

Als Medewerker klantenservice Energie ben je het aanspreekpunt (telefonisch, e-mail en social media) voor alle labels binnen HVC Energie.
Door een luisterend oor te bieden en door jouw klantgerichte houding, zorg jij voor de beste service.
Aandeelhouders, (potentiele) klanten en zakelijke contacten bellen jou op met verschillende vragen en problemen. Geen gesprek is hetzelfde. Naast het klantcontact verwerk je ook de administratie in het ERP-systeem en voer je mutaties door. Tevens werk je samen met marketing en communicatie (ongeveer 20% van de tijd) aan projecten om de klanttevredenheid en klantwaarde te verbeteren.

Wat vragen wij?

– MBO denk- en werkniveau.

– Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte instelling.

– Je bent in staat om ontbrekende kennis vlot aan te vullen waar dat noodzakelijk is.

– Je staat open voor verandering en ontwikkeling.

Wat bieden wij?

Werken bij HVC is carrière maken bij een sociale, stabiele, betrouwbare en groeiende werkgever en waar inzet wordt gewaardeerd en gevoel van trots niet uitzonderlijk is. Als Medewerker klantenservice krijg je een interessante en afwisselende baan bij een dynamisch bedrijf met volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. We bieden een aantrekkelijk pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met , . Bij vragen over de arbeidsvoorwaarden of het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Gwen Holtjer, HR Adviseur. Beiden zijn te bereiken via telefoonnummer .