Medewerker Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

21 mei 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Binnen ons Klanten Contact Centrum ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten; niet alleen telefonisch, maar ook via de e-mail sta jij klanten op een nette manier te woord. Door de grote variatie aan opdrachtgevers en projecten zijn de vragen erg divers. De ene keer help je een klant die zijn mobiliteitskaart verloren is, terwijl je het volgende moment instructies geeft over het gebruik van de diensten die op de kaart staan. Welke vraag er ook wordt gesteld, jij helpt de klant het antwoord te vinden en weet daarnaast ook nog nét even dat stukje extra service te leveren.

Functie-eisen

  • We zoeken naast een leuke en gezellige collega iemand met de volgende eigenschappen: klantvriendelijk, proactief, enthousiast, accuraat en kan snel schakelen;
  • Er wordt van je verwacht dat je zowel zelfstandig als in een team kunt functioneren;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent handig met de computer en kan werken met Microsoft Office;
  • We zoeken iemand die woont in de omgeving van Amersfoort;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Bedrijfsprofiel

Mobiliteitsfabriek is in 2013 gestart met een nieuwe mobiliteits- en vervoersoplossing voor Nederland. Eén kaart die toegang geeft tot openbaar vervoer, autodelen, tanken, parkeren, fietsdelen, fiets stallen, taxi en nog veel meer.
Dit doen we samen met een aantal grote bedrijven zoals NS, Volkswagen, Achmea en de GVB. We sluiten steeds meer diensten aan.