Medewerker Klantenservice
Functieomschrijving
“De klantenservice van Cycloon is heel dynamisch. Je bent echt schakel tussen de klant en de werkvloer. Je bent constant aan het schakelen tussen verschillende werkzaamheden en je krijgt de meest uiteenlopende vragen. Hierdoor ben je betrokken bij veel afdelingen en processen binnen Cycloon. Soms ben je met meerdere dingen tegelijk bezig en dan is het een uitdaging het overzicht te houden en alles goed af te ronden. Geen dag is hetzelfde. Dat aspect van mijn werk vind ik ontzettend leuk.
“– Cycloon
Cycloon Post & Fietskoeriers is een sociaal, duurzaam en sportief bedrijf. Met onze twee bedrijfstakken zijn we elke dag talloze bedrijven en instellingen van dienst op het gebied van post en logistiek. De manier waarop we dat doen is bijzonder: zo duurzaam mogelijk door zo veel mogelijk te fietsen en zo sociaal mogelijk door alle medewerkers, met of zonder afstand tot de arbeidsmarkt, elke dag weer een fijne en zinvolle werkdag te bezorgen.
Onze werkwijze is succesvol. De afgelopen jaren zijn we hard gegroeid. In verschillende dorpen en steden maakt men kennis met Cycloon. Steeds meer bedrijven, instellingen en medewerkers reageren enthousiast. We blijven ambitieus, ook de komende jaren willen we blijven groeien. Om te zorgen dat we onze ambities waar kunnen maken zijn we op zoek naar enthousiaste collega’s voor de functie van:
Medewerker Klantenservice
ca. 16 uur per week
Taken & verantwoordelijkheden
Als Medewerker Klantenservice sta je klanten te woord via telefoon en mail, je communiceert met de werkvloer en je coördineert bijvoorbeeld ook de klachtenregistratie en -afhandeling. Zomaar een greep uit je taken. Alle werkzaamheden lopen door elkaar, maar jij houdt het overzicht, schakelt snel en stelt prioriteiten. Je werkt vanuit Zwolle samen met een andere collega van de klantenservice, maar werkt ook veel zelfstandig.