Medewerker Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

5 september 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Klantenservice

Fulltime – Zoetermeer

Heb jij een passie voor klantcontact en ben jij in staat om elke klant een glimlach te bezorgen? Zoek je net iets meer diepgang in je functie en lijkt het je gaaf om naast het hebben van klantcontact, van alles te leren over o.a. IT, software en marketing?
Dan horen we graag van je!

Als Medewerker Klantenservice ben je hét visitekaartje van Spotler en help je onze klanten en partners met hun vragen over onze e-mail marketing software. Vind jij klantcontact het mooiste wat er is, weet jij precies wat klantgericht werken is en heb jij het talent om je in elke klantsituatie in te leven? Dan hebben wij de functie voor jou!

Tijdens jouw inwerktraject leren we je alles over onze software en krijg je specifieke trainingen die er voor zorgen dat je na een paar weken ook de juiste technische skills hebt. Hoe mooi is dat! Een gave baan waarin klantcontact centraal staat en ook nog eens kennis op doen over o.a. HTML, CSS en e-mail marketing.

Wat ga je doen?

  • Vragen van klanten en partners beantwoorden over onze e-mail marketing software, zowel telefonisch als per e-mail;
  • Klantverzoeken en foutmeldingen monitoren en registreren;
  • Klanten en partners advies geven over het product, het inzetten van e-mail marketing automation en het opstellen van e-mail.

Klik hier voor een video over deze functie.

Functie-eisen

Natuurlijk vinden we het belangrijk dat je klantgericht en communicatief vaardig bent. Verder vragen we:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur heb je een studie gevolgd waar IT of Marketing aan bod is gekomen, zoals Marketing & Communicatie of Communicatie & Multimedia Design;
  • Tot max. 5 jaar werkervaring (1e of 2e stap in je carrière), dus ook als je net bent afgestudeerd ben je bij ons van harte welkom!
  • Ervaring met klantcontact in welke vorm dan ook. Dus heb je gewerkt als callcenteragent of callcentermedewerker, klantenservicemedewerker of kassamedewerker, we horen de verhalen graag van je!
  • Je wil graag nieuwe dingen leren en zoekt naar diepgang in je functie;
  • Je houdt van een beetje competitie en maakt er een sport van om als eerste de telefoon op te nemen om de klant te woord te kunnen staan.

ArbeidsvoorwaardenWe bieden je een werkomgeving waarin je wordt uitgedaagd om elke dag het beste in jezelf naar boven te halen. Je leert veel op het gebied van online marketing en je kunt bij ons meegroeien in een bedrijf met internationale ambities. Verder bieden we je:

  • Een functie voor 32-40 uur per week;
  • Een uitstekende beloning en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals volledige reiskostenvergoeding, een uitstekende pensioenregeling, mogelijkheid tot deelname aan een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering en opleidingsmogelijkheden;
  • Een leuke werkomgeving en collega’s waarmee je af en toe eens een potje gaat voetballen, een filmavondje houdt of in kan maken tijdens een van onze gameavonden.
  • Vermaak je in de gameroom met Pacman, poolen of darten en doe je goed aan vers fruit en een lekkere lunch.