Functieomschrijving
Wil jij werken bij de leukste webshop van Nederland? Warentuin is op zoek naar een nieuwe medewerker om onze klantenservice te versterken! Warentuin is opgericht in 2013 en inmiddels al uitgegroeid tot het grootste online tuincentrum van Nederland. Natuurlijk willen we blijven groeien en daar kan jij bij helpen.
Want jij beantwoordt vragen van klanten, telefonisch en per mail. Je bent een eerste aanspreekpunt.
De medewerkers van Warentuin werken verspreid over heel Nederland. Het grootste gedeelte van je werkzaamheden vindt op jouw eigen locatie plaats. Dat betekent dat we van jou een grote mate van zelfstandigheid, doorzettingsvermogen en deskundigheid verwachten. Het is belangrijk dat je planmatig en deadlinegericht werkt. Eigen initiatieven en ideeën worden altijd gewaardeerd. Warentuin is een informele organisatie waarbinnen je jezelf goed kunt ontwikkelen. Ben jij die sprankelende klantenservicemedewerker met de intentie om ons team voor minimaal een jaar te versterken? Neem dan contact met ons op.
De werkzaamheden kosten je circa 8 uur per week. Afhankelijk van je persoonlijke ontwikkeling en het uitvoeren van je taken zijn er veel mogelijkheden om binnen Warentuin verder te groeien.
Het betreft een functie in loondienst.
Taken
- Je beantwoordt vragen van klanten, telefonisch en per mail;
- Je bent een aanspreekpunt en denkt pro-actief mee met de klant;
- Je communiceert intern over de behoefte/interesse van de klant;
- Je registreert het contact met de klant.