Medewerker Klantenservice
Functieomschrijving
Klantgedrevenheid zit in je bloed. Voordat onze klanten de telefoon ophangen krijg jij het voor elkaar hun serviceverwachtingen te overtreffen, daar krijg je energie van! Ondanks de ruime diversiteit van onze klanten kun jij je heel goed inleven in onze horecaklanten en goed inschatten waar zij behoefte aan hebben en hier proactief op inspelen. Herken jij je hierin? Lees dan snel verder!
Over de functie
In de rol van medewerker klantenservice sta je onze (horeca)klanten telefonisch te woord. Samen met het team zorg je ervoor dat we een goede service leveren aan onze klanten en met nét dat beetje extra service maak je het verschil. Je hebt intensief contact met je collega’s, de afdeling logistiek, transport, commercie, leveranciers en klanten. Door middel van goede samenwerking binnen deze afdelingen draag jij bij aan een optimale klanttevredenheid.
De werkdagen zijn normaliter van maandag t/m zaterdag tussen 04.30 en 18.00 uur.
Je taken zijn onder andere
- Telefonisch klantencontact, waaronder het beantwoorden van vragen van klanten
- Proactief informeren van klanten over diverse zaken
- Het oplossen van problemen en/of klachten op een snelle, nauwkeurige en servicegerichte manier, indien nodig in overleg met betrokken afdelingen
- Administratieve werkzaamheden
Het “recept” van onze medewerker klantenservice
- MBO werk en denkniveau
- Aantoonbare affiniteit en ervaring met klantcontacten
- Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden en commercieel ingesteld
- Klant gedreven, inlevingsvermogen en stressbestendigheid
- Kennis van computersystemen
- Ervaring in de horeca of een groothandel is een pre
Wij bieden
- Een informele werksfeer met voldoende ruimte voor ontwikkeling
- Een afwisselende en uitdagende baan, waar geen dag hetzelfde is
- Een prima salaris
- Een bijdrage aan je pensioen
- Reiskostenvergoeding
- 10% personeelskorting