Functieomschrijving
Medewerker klantenservice
32 – 40 uur
Fietskennis – passie voor klanten – MBO+ niveau
Ben jij nieuwsgierig, heb je klantenservice hoog in het vaandel staan en heb je passie voor fietsen? Ben je daarnaast flexibel en vind je het leuk om vraagstukken en problemen van klanten op te lossen? En voel je je thuis in een dynamische omgeving waar elke dag weer andere uitdagingen te vinden zijn? Dan pas jij bij ons!
Functiebeschrijving
Als medewerker klantenservice ben jij de spin in het web. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en via email afhandelen van variƫrende servicevragen van onze Cortina en Alpina dealers. Je krijgt te maken met zowel technische vraagstukken als vragen over productinformatie en bestellingen, waarbij je vanuit een oplossingsgerichte houding meedenkt met de klant. Je adviseert klanten inhoudelijk over fietsen, onderdelen en accessoires en lost klachten of problemen zelfstandig op.
Je werkt in een team met zo’n 15 enthousiaste collega’s en daarnaast werk je nauw samen met collega’s in andere teams die op hun vakgebied expert zijn. Je stelt de klant centraal en bent flexibel in het bieden van een passende service en in je benadering naar onze klanten. Tijdens je gesprekken met de dealers ben je alert op kansen voor de externe accountmanagers.
Binnen het team lever je een actieve bijdrage aan het continu verbeteren van onze service door kansen te signaleren en deze middels lean-methodiek op te lossen.
Je taken bestaan onder andere uit de volgende activiteiten:
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon en email
- Ruggenspraak houden met andere teams om vragen te behandelen
- Klanten ondersteunen in het gebruik van het bestelsystem
- Bewaken van de orderverwerking in het ERP systeem
- Registreren en analyseren van inkomende vragen en klachten
- Samenwerken met andere teams
- Deelnemen aan projecten
- Uitvoeren van verbeterslagen