Medewerker Klantenservice
Functieomschrijving
Medewerker klantenservice
- Alphen aan den Rijn – Servicecentrum
- |
- Klantenservice
- |
- 2 tot 12 uur
“Goedenavond, Hoogvliet klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?” Zodra de telefoon gaat, neem jij die met een glimlach op. De klant geeft aan dat ze per ongeluk de verkeerde koeken heeft besteld. Ze krijgt visite die glutenvrij eet. Ze vraagt daarom of er ook glutenvrije koeken in het online assortiment zitten. Jij kijkt met haar mee en helpt haar verder met haar bestelling. Omdat je ziet dat haar online bestelling net is klaargezet in het filiaal, bel je het filiaal op om de koeken voor glutenvrije koeken te laten vervangen. Weer een tevreden klant. En daar ben je trots op; jij zorgt dat klachten netjes opgelost en vragen beantwoord worden, zowel telefonisch als op Facebook, zodat klanten weer tevreden zijn. Zo draag je bij aan onze ambitie om verwachtingen steeds weer te overtreffen.
Solliciteer Zet in favorieten
Delen via Whatsapp
Medewerker klantenservice
Solliciteer”Goedenavond, Hoogvliet klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?” Zodra de telefoon gaat, neem jij die met een glimlach op. De klant geeft aan dat ze per ongeluk de verkeerde koeken heeft besteld. Ze krijgt visite die glutenvrij eet. Ze vraagt daarom of er ook glutenvrije koeken in het online assortiment zitten. Jij kijkt met haar mee en helpt haar verder met haar bestelling. Omdat je ziet dat haar online bestelling net is klaargezet in het filiaal, bel je het filiaal op om de koeken voor glutenvrije koeken te laten vervangen. Weer een tevreden klant. En daar ben je trots op; jij zorgt dat klachten netjes opgelost en vragen beantwoord worden, zowel telefonisch als op Facebook, zodat klanten weer tevreden zijn. Zo draag je bij aan onze ambitie om verwachtingen steeds weer te overtreffen.
Dit ga je doen als medewerker klantenservice
Samen met je collega’s van de klantenservice handel jij klachten af en beantwoord je vragen van klanten. Niet alleen telefonisch, ook via de email en webcare. Klanten kunnen soms boos of verdrietig reageren, maar daar word jij niet warm of koud van. Sterker nog, jij hebt het vermogen een klant uit te laten praten of gerust te stellen. Dankzij jouw probleemoplossend vermogen handel je zoveel mogelijk zelf de klantcontacten af, maar soms heb je een collega nodig. Jij zet de vraag dan uit bij de desbetreffende afdeling. Dit registreer je allemaal in onze klantenservice-database, net als de klantenkaartgegevens.
Dit breng je mee als medewerker klantenservice:
- mbo-werk- en -denkniveau
- klant- en servicegerichtheid
- inlevingsvermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden
- een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- flexibiliteit; parttime of fulltime, je bent beschikbaar in de avonden en op zaterdag
Continu verwachtingen overtreffen
Dat verwachten we niet alleen van jou, dat mag je ook van ons verwachten. Zo bieden we je niet alleen een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving met enthousiaste en leuke collega’s, maar ook:
- een salaris dat aansluit bij jouw ervaring, kennis en opleiding
- vakantiegeld en een winstdelingsregeling
- een bonus als je je niet ziek meldt
- opleidings- en doorgroeimogelijkheden
- korting op verzekeringen
- korting op de sportschool