Medewerker Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klantenservice

4 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Klantenservice (24 uur)

03 jul 2019Het team Klantenservice werkt op corporate niveau en is voor meerdere programmalijnen het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en andere stakeholders. Hiermee neemt het team een belangrijke plek in binnen de organisatie. Door uitbreiding van de werkzaamheden heeft het team behoefte aan versterking. Daarom zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Klantenservice (24 uur)

Je bent het visitekaartje van de organisatie! Jij zorgt dat kandidaten en stakeholders goed en snel geholpen worden met hun vragen, opmerkingen en klachten. Je begrijpt hoe spannend een examen voor een kandidaat is, maar hebt ook inzicht in alle processen die op de achtergrond meespelen. Je bent mede verantwoordelijk voor het oplossen van de klachten van onze kandidaten en opleiders.

Wat zijn je taken?

Als medewerker klantenservice behoren de volgende taken tot je verantwoordelijkheid:

  • je behandelt binnenkomende vragen via telefoon, e-mail, chat en social media;
  • je weet goed door te vragen en daardoor de echte vraag naar voren te halen;
  • je verricht administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het examenproces;
  • je behandelt alle binnenkomende klachten, het is daarom belangrijk dat je organisatie- en omgevingssensitief bent.

Wat verwachten we van jou?

Als medewerker klantenservice verwachten we dat je:

  • een klantvriendelijke instelling hebt en service- en resultaatgericht bent;
  • altijd ziet waar het beter kan en niet bang bent om het gesprek hierover aan te gaan;
  • planmatig en procesmatig kunt werken;
  • leergierig bent en het belangrijk vindt om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • oplossingsgericht denkt en handelt;
  • beschikbaar bent tussen 08.00 uur tot 17.00 uur.