Medewerker Klanten Contact Centrum
Functieomschrijving
Medewerker Klanten Contact Centrum Outbound
Ben jij graag in contact met mensen? Zorg jij ervoor dat onze werkplaats optimaal wordt gevuld en onze klanten met een tevreden gevoel weer verder rijden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Medewerker Klanten Contact Centrum Outbound ben je dé schakel tussen onze klanten en onze vestigingen. Je belt onze klanten pro actief met als doel zoveel mogelijk werkplaatsafspraken te genereren waarbij je onze service niet uit het oog verliest.
Jouw dag bij Oostendorp Auto
Je start de dag met het verwerken van alle binnengekomen mail. Als iedereen voor die dag aanwezig is ga je samen met je collega’s de planning van die dag doornemen en worden de werkzaamheden verdeeld.
Daarna is het tijd om onze klanten te gaan bellen! Het ene moment plan je een afspraak met onze klant in voor een onderhoudsbeurt en het andere moment een APK of half jaarlijkse bandenwissel. Hierbij controleer je zorgvuldig alle gegevens zodat je direct een eventuele openstaande terugroepactie mee kunt nemen. Ook klanten die onlangs een van onze vestigingen hebben bezocht, bel je pro actief om te vragen of alles naar wens is verlopen. Bij alle telefoongesprekken heb je het doel om de klant te ontzorgen m.b.t. het onderhoud van zijn/haar auto.
Naast het vele telefonisch contact, verlies je de online planningsverzoeken niet uit het oog. Deze aanvraag verwerk je in het juiste planningssysteem en bevestig je de afspraak aan de klant. Tot slot zie je dat een klant de chat heeft ingeschakeld. Je probeert het complexe vraagstuk zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen en eventuele extra diensten aan te bieden.
Alsof dat nog niet uitdagend genoeg is vragen wij om alert te zijn op klantendata en indien nodig aan te passen. Op die manier kunnen wij er samen voor zorgen onze klanten op het juiste moment te benaderen.
Aan het einde van de dag ga je weer met een voldaan gevoel naar huis; je hebt weer veel klanten rijplezier bezorgd en werkplaatsafspraken ingepland!