Medewerker Klantcontactcentrum

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klantcontactcentrum

Vacatures 0

Functieomschrijving

Wil jij graag meewerken aan een optimale service voor onze klanten? Dan zoeken wij jou! Als medewerk(st)er van ons KlantContactCentrum verzorg je de communicatie met klanten vanuit een centraal georganiseerde omgeving. Dit in de breedste zin van communicatie via telefonie en e-mailverkeer, zowel inkomend als uitgaand.

Wat ga je doen?

Zuyderland is in 2018 binnen RVE 3 gestart met een pilot voor de inrichting van een KlantContactCentrum (KCC), met als doel om de poli’s te ontlasten en de bereikbaarheid te verbeteren voor patiënten, huisartsen en apotheken. Een optimale bereikbaarheid van de poli’s is een belangrijke factor voor professionele serviceverlening en de patiënttevredenheid. Patiënten die het ziekenhuis bellen, willen direct en professioneel te woord worden gestaan.

Als medewerker KCC bij Zuyderland ben je het digitale aanspreekpunt voor de patiënt voor de verschillende poli’s. In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor het maken en/of bevestigen van afspraken voor de verschillende poliklinieken.

Als medewerker KCC zorg jij voor:

  • Het telefonisch maken, wijzigen of annuleren van afspraken in de agenda’s van medisch specialisten. De overige (medische) vragen worden doorgeleid naar de juiste poli’s.
  • Een correcte en professionele bejegening van patiënten.
  • Een accurate en zorgvuldige doorloop van de spreekuren.
  • Het uitvoeren van de bijbehorende administratie / correspondentie.