Medewerker Klantcontactcentrum

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klantcontactcentrum

29 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Beweging 3.0 Beweging 3.0

Medewerker Klantcontactcentrum Amersfoort

24 uur

Medewerker Klantcontactcentrum (KCC)
Amersfoort, 24 uur

Beweging 3.0?
Zorgorganisatie Beweging 3.0 kent een breed scala aan activiteiten en diensten op het gebied van wonen, zorg en welzijn in de regio Eemland. Wij willen het leven van klanten zo aangenaam mogelijk maken door betaalbare zorg en diensten van hoge kwaliteit te leveren die zo goed mogelijk aansluit bij de vraag.

Wat ga je doen? 
De medewerker Klant Contact Centrum staat de nieuwe/ bestaande klanten te woord. Of het nu gaat om een product of dienst van beweging 3.0 of Leef3.nu:

  • Je fungeert als aanspreekpunt en biedt advies en ondersteuning bij alle mogelijke klantvragen die betrekking hebben op de producten en diensten van Beweging 3.0 en Leef3.nu;
  • Je ontvangt en behandelt diverse vragen van klanten (digitaal via diverse mailboxen en per telefoon) en analyseert de vraagstelling;
  • Je beoordeelt welke producten/diensten mogelijk geschikt kunnen zijn;
  • Je verstrekt informatie en handelt zoveel mogelijk af of verbindt door indien nodig naar desbetreffende interne- of externe collega’s en partijen;
  • Je registreert alle klantvragen in het daarvoor bedoelde systeem;
  • Je signaleert patronen, verbeterpunten en kansen en doet op basis hiervan voorstellen ter verbetering en denkt actief mee aan een oplossing;
  • Je belt campagnes en acties na, zowel servicegericht als commercieel;
  • Je verwerkt mutaties e.a. administratie in de ledenadministratie van Leef3.nu;
  • Je bent ten aanzien van eerder genoemde taken verantwoordelijk voor een correcte en doeltreffende uitvoering.

Waar ga je dit doen? 
Je gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Beweging 3.0 in Amersfoort! Hier ben je het aanspreekpunt voor alle telefonische, schriftelijke en elektronische klantvragen en klachten m.b.t. de producten en diensten van Beweging 3.0 en leef3.nu, dan wel het gericht doorverwijzen van vragen. Het klantcontactcentrum vormt de centrale toegang tot de activiteiten en diensten van Beweging 3.0 voor nieuwe en bestaande klanten. Een centraal punt voor coördinatie van beantwoording van de vraag. Geen dag is hetzelfde op ons klantcontactcentrum waar je werkt met zeven collega’s. Samen ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze telefonische dienstverlening en draag je actief bij aan de tevredenheid van onze klanten