Medewerker Klantcontactcenter

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

30 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Klantcontactcenter (nog maar 6 posities open!))

Nog maar 6 posities open op ons klantcontactcenter. Ben jij een kei in communiceren, flexibel en servicegericht? Kun jij snel met een (creatieve) oplossing komen, ook in een complexe (stressvolle) situatie? In deze uitdagende functie is geen dag en geen contactmoment hetzelfde. Iets voor jou?!

  • Geldrop /
  • Parttime /
  • MBO

Medewerker Klantcontactcenter (nog maar 6 posities open!))

SolliciteerBevestig je inschrijving voor je vacaturemelding

Deel via e-mail

Wat ga je doen?

Als Medewerker klantcontactcenter behandel je alle inkomende storings- en calamiteitenberichten. Dit kunnen bijvoorbeeld telefoontjes, e-mails of sms berichten zijn. Elk inkomend bericht behandel je namens een van onze (bijna 400) klanten. Je bent dus het “verlengstuk” van onze klanten die buiten hun reguliere openingstijden hun klanten in staat willen stellen tot contact. Als eerste contactpunt namens de klanten van Securitas ben je een ontzettend belangrijk onderdeel van de onderneming! Een mooie kans voor jou als (MBO+) starter! Ook zijn er uitstekende doorgroeimogelijkheden. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden zorg jij ervoor dat elk contactmoment soepel verloopt. Jij stelt doelgerichte vragen waarmee je de klantvraag achterhaalt en analyseert. Na een gedegen analyse ben je in staat om creatief en probleemoplossend te handelen. Het werken in zeer veel verschillende applicaties is voor jou geen probleem. Jij kunt binnen vastgestelde protocollen werken maar vindt het ook prima als je bepaalde zaken van de grond af moet bedenken!

Securitas Match

  • MBO 4/ HBO werk- en denkniveau
  • Bereid om te werken in een 24/7 setting (avonden, nachten, weekenden). In de praktijk houdt dit in 2 a 3 nachtdiensten per periode (= 4 weken) en gemiddeld 4 weekenddagen per periode.
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal
  • MS Office heeft geen geheimen voor jou en je bent administratief vaardig
  • Simpele techniek schuw je niet, sterker nog, je bent in staat om hier best nog wel iets zinnigs over te kunnen uitleggen
  • Klantgericht, leergierig en een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibel inzetbaar voor gemiddeld 24 of 32 uur, ook tijdens nachten , weekenden en feestdagen

Hoe ziet een dag eruit?

Wanneer je aankomt op je werk, haal je een kop koffie, vraag je aan je collega’s hoe het met ze gaat, neem je eventuele bijzonderheden door en begin je aan je dienst. Je eerste call komt binnen: Iemand belt dat er een lekkage is ontstaan op straat. Je neemt uit naam van een waterleverancier de telefoon aan en stuurt volgens protocol een monteur aan om de lekkage te gaan verhelpen. Jouw volgende call is weer heel anders: Je neemt de telefoon aan voor een bootdienst. Een mevrouw belt omdat haar dochter haar favoriete knuffel is vergeten op de boot. Je noteert de gegevens van mevrouw en gaat navragen of de knuffel gevonden is om de dochter van mevrouw weer te herenigen met haar knuffel. Je sluit je dag af door nog lopende meldingen over te dragen en gaat met een smile op je gezicht weer naar huis. Weer een interessante en afwisselende dienst voorbij!

Vind je dit interessant?

Wij investeren graag in jou! Daarom bieden wij jou direct bij aanvang van je dienstverband een gedegen training en coaching aan. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan jouw gezondheid middels een lifestyleprogramma, waarbij verschillende activiteiten worden georganiseerd. Ook krijg je volledige reiskostenvergoeding, en korting op o.a. pretparken en verzekeringen!

Ben jij er klaar voor om bij ons te werken?! Reageer dan nu via de ‘solliciteer’-button! Wil je eerst toch wat meer informatie? Neem dan contact op met onze Recruiter Mieke van Gansewinkel door te bellen of appen naar .

Een assessment kan onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces. Bij aanname wordt er altijd een VOG aangevraagd.