Medewerker Klant Contact Centrum

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Klant Contact Centrum

Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Klant Contact Centrum

Wil jij het jaar starten met een nieuwe uitdaging en heb jij ervaring als (inbound) callcenter medewerker? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hoe ziet je werk eruit?

Als medewerker KCC ben je het visitekaartje van Haag Wonen. Jij hebt de eerste contacten met onze (toekomstige) huurders en andere relaties, zowel telefonisch, per e-mail als aan de balie. Tevreden klanten, dáár doe je het voor!

Het goed verzamelen en verwerken van de juiste input is erg belangrijk. Jij kunt goed doorvragen en je verplaatsen in onze huurders en andere relaties. Omdat jij verschillende gesprekstechnieken kunt toepassen, laat je gesprekken efficiënt verlopen. Deze gesprekken registreer je zorgvuldig. Gaat het om een reparatieverzoek? Ook die neem jij in behandeling. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur. Vrijdag is dit van 8.00 uur tot 12.00 uur. We werken met roosterprofielen en dat vraagt om een flexibele opstelling van jou.