Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar toppers die willen werken in het hart van onze organisatie: ons Klant Contact Center. Het betreft een functie bij de grootste vastgoedregisseur van Nederland met goede doorgroeimogelijkheden.
Medewerker Klant Contact Center
Functieomschrijving:
Je komt te werken op onze afdeling Klant Contact Center. Deze afdeling is het centrale punt van al het contact tussen MVGM en onze huurders. Verder houd je je bezig met het behandelen van technische klachten van woningen tot vraagstukken over het technische beheer.
Als KCC medewerker ben je verantwoordelijk voor;
- Het bezetten van de telefooncentrale;
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de klant;
- Het aannemen van technische klachten en het uitzetten van storingsmeldingen.
Wij vragen:
- Je bent communicatief sterk;
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
- Een goede beheersing van MS Office;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je bent administratief onderlegd;
- Het aanleren van werken met nieuwe computerprogramma’s gaat je gemakkelijk af;