Als medewerker klant contact center (KCC) ben jij de vraagbaak voor onze klanten. Jij beantwoordt alle vragen die binnenkomen. Op basis van de klantvraag en jouw vermogen om door te vragen weet jij een klant altijd correct en snel te woord te staan. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor een optimale klantervaring. Je werkt niet alleen aan de telefoon. We zijn geen callcenter, maar een contactcenter. Ook via e-mail of social media kun je klantverzoeken krijgen. Daar draai jij uiteraard je hand niet voor om! Met hetzelfde gemak typ je in duidelijke taal een mooi antwoord terug aan de klant.
Wat krijg je daarvoor terug?
Een afwisselende functie in een informele werkomgeving met een gezellige werksfeer;
Leuke momenten: jaarlijks diverse activiteiten en feestjes georganiseerd door dbf;
Een passend all-in salaris (inclusief vakantiegeld). Bruto € 12,50 per uur bij 21 jaar en ouder;
Goed bereikbare locatie, in ruime mate openbaar vervoer mogelijkheden (bus/trein/metro);
Reiskostenvergoeding maandelijks tegelijk met je salaris uitbetaald;
De kleine pauzes in de ochtend en middag lekker doorbetaald;
Flexibiliteit! Ben je student of een middelbare schollier? In drukke toets- en tentamenperiodes is het mogelijk om minder uren te werken of uren/dagen te ruilen;
De arbeidsduur is tussen maandag en vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 15.00 uur (max. 40 uur per week).