Functie omschrijving
Goed geïnformeerd op de juiste toon
Goed geïnformeerde en tevreden klanten, daar draait het om bij ons Klant Contact Centrum. Zowel interne als externe klanten. Tijdens de klantgesprekken weet jij de juiste toon en balans te vinden tussen efficiënt en positief communiceren. Je beantwoordt
zelfstandig en efficiënt de meest voorkomende enkelvoudige vragen van huurders en woningzoekenden die via meerdere kanalen binnenkomen. Daarbij begeleid je de klant zoveel mogelijk naar onze website en sociale media waar ze zelf de meeste antwoorden kunnen vinden. Meervoudige vragen verwijs je naar het best passende kanaal of de best geïnformeerde persoon. Je werkt nauwkeurig en weet op een proactieve wijze de juiste feedback te geven aan collega’s over klantsignalen en bereikbaarheid. Op basis van jouw registratie, beoordeling en analyse van de binnenkomende vragen en klachten rapporteer jij en draag jij bij aan het verbeteren van onze procedures en processen.