Medewerker Guest Care

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

20 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

naar loetje.nl

Werken bij LoetjeMedewerker Guest Care

Loetje, een begrip als het om de lekkerste biefstuk gaat. Al ruim 40 jaar serveren wij onze biefstuk mét jus en witbrood. Van oorsprong een Amsterdamse concept maar ondertussen is Loetje al op meerdere plekken in Nederland te vinden. Er zijn ambitieuze groeiplannen en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuwe, hardwerkende en enthousiaste collega’s die samen met ons Loetje succesvol willen maken. Het grote doel: heel Nederland te laten genieten van Loetje, op de mooiste locaties met de gezelligste collega’s!

Voor het centrale Guest Care team zijn wij op zoek naar een flexibele:

Medewerker Guest Care

Als medewerker Guest Care, ben jij medeverantwoordelijk voor alles wat met onze gasten te maken heeft buiten het restaurant. Van het aannemen van de telefoon voor een reservering tot het afhandelen van eventuele klachten. En van webcare tot het behandelen van e-mails. De Guest Care afdeling is 7 dagen per week geopend van 8.00 tot 21.00 uur en vooral in de avonden en in het weekend zijn wij het drukst, net als op de filialen zelf.

Jij bent verantwoordelijk voor het correct te woord staan van onze gasten, door op een gastvrije manier te werk te gaan.

Een greep uit je takenpakket:

  • Aannemen/wijzigen/annuleren van reserveringen in ons reserveringssysteem
  • Beantwoorden van vragen via telefoon/mail
  • Contactpersoon tussen de gasten, filialen en verschillende afdelingen binnen Loetje
  • Webcare op verschillende kanalen
  • Klachten- en schade afhandeling

Beschik jij over onderstaande eigenschappen?

  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent flexibel en bereid om in het weekenden en avonden te werken
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je hebt een gastvrije houding
  • Je bent communicatief vaardig