Medewerker Customer & Technical Support

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Customer & Technical Support

Vacatures 0

Functieomschrijving

Navigatie

Categorieën

Medewerker Customer & Technical Support – Renault

Schiphol – Rijk

Niet alleen het merkimago, maar ook het complete en moderne modellenaanbod van personen- en bedrijfsauto’s en de succesvolle verkooporganisatie, waarin de importeursorganisatie en het dealerbedrijf nauw met elkaar samenwerken, zorgen voor een plaats in de top van de Nederlandse automobielmarkt.

Renault Nederland is de fabrieksimporteur voor de merken Renault en Dacia in Nederland en is daarmee dé schakel tussen het hoofdkantoor van Renault in Parijs en de Renault & Dacia dealers in Nederland.

Over Call-IT / IPG:

Call-IT en IPG zijn beide onderdeel van de Koramic2Engage group en zijn gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vijf locaties in de Benelux handelt Call-IT en IPG jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele wijze af te handelen.

Functieomschrijving

Binnen de afdeling Customer & Technical Support verzorg je ondersteuning aan klanten en dealers op het gebied van klantenservice, technische zaken en garantie. Je komt terecht in een klein team, wat alle garantiezaken afwikkelt. Daarnaast zullen er nog een aantal administratieve activiteiten voor de afdeling Customer & Technical Support bij het takenpakket horen.

Verantwoordelijkheden

Medezorg dragen dat de garantie afwikkeling volgens de gestelde normen op gebied van kwaliteit, kwantiteit en efficiency wordt uitgevoerd.

Kerntaken

  • Aan de hand van de garantierichtlijnen en werkplaatsmethodes het verwerken, controleren en corrigeren van garantieclaims.
  • Het informeren en adviseren van de dealers omtrent garantiecondities en – procedures.
  • Het ontwikkelen van activiteiten om garantie condities correct toe te passen en onnodige uitgaven te reduceren.
  • Het beoordelen van lak- en carrosseriegarantie aanvragen.
  • Diverse administratieve taken ten behoeve van rapportage en andere afdelingsactiviteiten