Medewerker Customer support

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

11 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Via de online leeromgeving Augeo academy volgen duizenden professionals uit o.a. zorg, welzijn en onderwijs maandelijks scholing over het signaleren van kindermishandeling (www.augeoacademy.nl). De organisaties die de online scholing inkopen of de gebruikers zelf kunnen zeer uitéénlopende vragen hebben over het gebruik van de cursussen, de leer- en de beheeromgeving.

Jouw taak is om hen hierbij te helpen. Dit kan via e-mail of telefonisch. Bij onduidelijkheden vraag je door. Je signaleert veel voorkomende vragen en bespreekt mogelijke verbeteringen met collega’s. Je werkt met diverse online programma’s om de cursist of organisatie zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Aanvragen voor lidmaatschappen speel je door aan je collega’s van accountmanagement.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie is een pré (bijvoorbeeld ervaring op een callcenter);
  • je helpt graag mensen; werkt vanuit een klantvriendelijke en service-gerichte houding;
  • je bent geduldig en vindt het een uitdaging om de vraag van de klant helder te krijgen;
  • je kunt zaken goed formuleren en uitleggen;
  • je beschikt over uitstekende computervaardigheden;
  • uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift; beheersing van het Engels is een pré;
  • je maakt graag deel uit van een team, maar werkt zelfstandig;
  • woonachtig in de omgeving Driebergen.