Medewerker Customer Support

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Medewerker Customer Support

3 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Medewerker Customer Support JetKuijmans 2019-07-01T11:18:17+00:00

Bedrijf: Vuelandia BV
Locatie : Hoofddorp

Datum plaatsing : 1 juli 2019
Sluitingstermijn: 15 augustus 2019

Salaris indicatie : Marktconform
Uren per week : 40 uur / 32 bespreekbaar
Te vervullen per : Direct / Nader te bepalen

Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende baan waarbinnen je jezelf uitstekend kunt ontplooien? Heb jij de echte drive en maak jij het verschil? Dan nodigen we je uit om Vuelandia te komen versterken! De afdeling Customer Support vormt het hart van de organisatie. Binnen deze afdeling worden alle online- en offline boekingen, aanvragen en wijzigingen afgehandeld. Met onze klanten heb je voornamelijk contact via de email en telefoon.

Over de organisatie

Vuelandia is een snelgroeiend bedrijf binnen de reisbranche en een totaalleverancier (groothandel) op het gebied van reisproducten zoals hotels, vliegtickets en autohuur en Travel Booking Software. Afnemers zijn reisorganisaties zoals reisbureaus, (maatwerk) touroperators, mobiele reisagenten (ZRA’s) o.a. Face2face Travel, Personal Touch Travel, The Travel Company, ITAC , Sambasso, Yaxa Reizen, Live2Travel, TravelXL en VakantieXperts. Tevens bedienen wij het MKB. Scherpe inkoop, flexibele en betrouwbare systemen, goede service en laagdrempelig bedrijfsvoering, dat is waar Vuelandia bekend om staat en zich continue sterk voor maakt.

Wat ga je doen?

In deze diverse functie ben verantwoordelijk voor het klantcontact met betrekking tot alle service gerelateerde verzoeken en vragen van klanten. Hierbij moet je denken aan hotel- en autohuur aanvragen in behandeling nemen en eventuele wijzigingen, klachten of problemen oppakken en afhandelen. Je probeert in alle gevallen een zo goed mogelijke service aan onze klanten te verlenen. Als medewerker Customer Support ondersteun je daarnaast ook de afdeling IATA met het beheer van queues, reserveringen en ticketing.

Wat wij van jou vragen

  • minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • je hebt een toeristische opleiding gevolgd en met succes afgerond;
  • minimaal 1 jaar ervaring binnen dit vakgebied of in een soortgelijke (commerciële) functie;
  • goede kennis van de producten vliegtickets, hotels en autohuur is een must;
  • ervaring met systemen zoals Sabre, Amadeus e/o Galileo is een pré;
  • goede kennis van het Microsoft besturingssysteem en Office pakket (Outlook/Word/Excel);
  • een enthousiaste persoonlijkheid met een klant- en servicegerichte houding;
  • stressbestendig;
  • administratieve vaardigheden;
  • planmatig en prioriteiten stellend kunnen werken;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Spaans e/o Frans een pré.